مجریان اسبق تاپ‌ گیر بریتانیا به دنبال راننده

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می با همکار جدید خود آشنا می‌شوند.
تبلیغات

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می که هر سه از برنامه‌ی تاپ‌گیر شبکه‌ی بی‌بی‌سی خداحافظی کردند، برای برنامه‌ی جدید تلویزیونی خود راننده‌ی جدیدی را انتخاب کرده‌اند. گفته می‌شود راننده‌ای که با مجریان اسبق برنامه‌ی تا‌پ‌گیر همکاری می‌کند، سابقه‌ی کار با آن‌ها را در بی‌بی‌سی داشته است، اما آنچه که آشکار است، او استیگ نیست و کلارکسون و اسپانسر آن‌ها نمی‌توانند از نام استیگ در برنامه‌ی خود استفاده کنند. 

تاپ گیر

با گذشت بیش از یک سال از قطع رابطه‌ی این سه مجری با برنامه‌ی تاپ‌گیر به دلیل درگیری با تهیه‌کننده‌ی آن برنامه، آن‌ها قسمت‌هایی از فیلم تست قدرت خودروهای مرسدس‌بنزGT، شورولت کوروت ZO6 و پورشه‌ی 911 را پخش کردند. 

ویدئوی یاد شده که در کانال یوتیوب لایو استرالیا به نمایش در‌آمد، یک ماه پیش از اعلام همکاری این سه نفر با شبکه‌ی آمازون آمریکا بود و به نظر می‌رسد که آن‌ها در این ویدئو قصد دارند تا راننده‌ی جدید خود را معرفی کنند.

در آخرین ویدئویی که در کانال یوتیوب ریچارد هموند به اشتراک گذاشته شده است، شما شاهد این سه مجری میانسال هستید که به جستجوی راننده‌ای برای زمان‌گیری با خودروهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌پردازند و برای این منظور آن‌ها به دنبال شخصی با سابقه‌ی کاری مناسب هستند.

تاپ گیر

پس از انجام گفت‌وگو در رابطه با استفاده از لقب استاگ برای این راننده، جرمی، ریچارد و جیمز معتقد بودند که بهتر است وی را با نام واقعیش یعنی بن‌کالینز صدا بزنند. هواداران برنامه‌ی تاپ‌گیر او را به عنوان دومین استیگ به خاطر می‌آورند. او در سال ۲۰۱۰ با چاپ کتابی به نام مردی در لباس سفید که منجر به آشکار شدن شخصیت واقعی استیگ شده بود، از کار با این برنامه برکنار شد.

موضوعی که کاملا مشخص نیست، همکاری منظم راننده‌ی جدید با این سه مجری است، چرا که آن‌ها قصد دارند تا جدول زمان‌گیری را دوباره احیا کنند. با این وجود، دیدن دوباره‌ی این سه مجری سرزنده سبب خوشحالی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات