نوکیا پیکسل، همان X2 نوکیا به همراه رام اختصاصی اندروید 7 نوقا است

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار نتایح بنچمارک گوشی موسوم به نوکیا پیکسل؛ مشخص شد این گوشی ، همان X2 نوکیا است که رام سفارشی اندروید نوقا روی آن نصب شده است.
تبلیغات

چند روز پیش شاهد انتشار نتایج بنچمارک یک گوشی هوشمند با نام نوکیا پیکسل بودیم که شایعات مبنی بر تولید یک گوشی هوشمند رده پایین مبتنی بر سیستم عامل اندروید را بیش از پیش تقویت کرده بود. حال مشخص شده است که این گوشی هوشمند رده پایین، یک محصول جدید نیست. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این گوشی هوشمند همان X2 نوکیا است که روی آن رام سفارشی مبتنی بر اندروید ۷ نوقا نصب شده است.

به نظر می‌رسد فردی که نتایج بنچمارک را تهیه کرده است، با تغییر نام این گوشی هوشمند در پی ایجاد شبهاتی در رابطه با عرضه یک گوشی هوشمند رده پایین و ارزان‌قیمت توسط نوکیا بوده است.

با نگاهی به نتایج می‌توان به‌روشنی مشاهده کرد عملکرد این گوشی هوشمند بسیار نزدیک به محصولی است که نوکیا در سال‌های گذشته با نام X2 راهی بازار کرد. با توجه به اینکه روی این گوشی هوشمند، رام سفارشی اندروید نوقا نصب شده است، نمی‌توان بهبودی در نتایج مشاهده کرد.

نتایح بنچمارک نوکیا X2 و نوکیا پیکسل

هرچند موج ایجادشده برای عرضه یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید توسط نوکیا فعلا از بین رفته است، اما هنوز امیدها برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا زنده هستند. نوکیا چندی پیش تائید کرد یکی از کمپانی‌های زیرمجموعه‌اش در سال ۲۰۱۷، گوشی هوشمندی با برند نوکیا راهی بازار خواهد کرد و اکنون مشخصات فنی این محصول فاش شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات