اپل: ۹۰ درصد لوازم جانبی فروخته شده در آمازون تقلبی هستند

یک‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل معتقد است لوازم جانبی که در سایت آمازون برای فروش قرار گرفته‌اند، غالبا تقلبی هستند.
تبلیغات

اپل  با شکایت از توزیع‌کنندگان در سایت آمازون مدعی شده است که بسیاری از کالاهایی که به اسم ساخت اپل فروخته می‌شوند در واقع تقلبی بوده و به این طریق از کاربران آمازون سوء استفاده می‌کنند.

اپل این لوازم را خریداری و پس از بررسی به آمازون اعلام کرده است که این کالاها تقلبی هستند. بعد از این اتفاق آمازون به اپل اطلاع داده است که شرکتی با نام Mobile Star این لوازم تقلبی را به فروش می‌رساند. بنابر ادعای اپل، این لوازم سلامتی خریداران را به خطر انداخته و ممکن است باعث داغ شدن، شوک الکتریکی و آتش‌سوزی شود.

در سال ۲۰۱۳، خانمی ۲۳ ساله در چین به هنگام پاسخ دادن به تماسی روی گوشی آیفون ۵ خود دچار شوک الکتریکی شده و جان خود را از دست داد. از این دست اتفاقات به دلیل شوک الکتریکی در گذشته نیز اتفاق افتاده است. اپل این اتفاق را ناشی از استفاده از شارژهای تقلبی و ارزان عنوان کرده و با به راه انداختن کمپینی اقدام به تعویض شارژرهای ارزان با لوازم ساخت خود کرد. اپل بار دیگر نگران این موضوع است که با خرید کالاهای تقلبی اتفاقات مشابه بار دیگر تکرار شوند.

به هر حال با انتشار اخباری مبنی بر انفجار آیفون ۷، اپل در نظر دارد با انجام اعمال پیشگیرانه از به وقوع پیوستن مشکلات مشابه جلوگیری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات