Vaio به دنبال تسخیر بازار لپ‌ تاپ‌ های ویندوزی است

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
وایو پس از جدایی از سونی رفته رفته راه خود را به سمت بازار آمریکا هموار می‌کند. این شرکت امروز ۳ لپ‌تاپ پیشرفته را برای کاربرانی که لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های فنی قدرتمند نیاز دارند، معرفی کرد.
تبلیغات

وایو امروز ۳ مدل لپتاپ جدید معرفی کرد. شاخص‌ترین مدل بین این سه لپتاپ، مدل وایو Z Flip است که به نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل از نوع لمسی که قابلیت چرخش و تبدیل شدن به حالت تبلت را نیز دارد، مجهز است. 

این لپ‌تاپ قیمت بالایی دارد و وایو مدعی شده که کیفیت ساخت و قدرت این لپ‌تاپ بسیار بالا است. قسمت بالای بدنه و قاب درونی این لپ‌تاپ از آلومینیوم ساخته شده است. در این لپ‌تاپ از پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اسکای لیک اینتل، ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم و البته باتری قدرتمند که قابلیت کار ۱۱ تا ۱۲ ساعتی را به کاربر می‌دهد استفاده شده است. البته وایو اعلام کرده که تخمین میزان شارژدهی باتری این لپ‌تاپ هنوز نهایی نشده است. وایو یک قلم استایلوس را هم برای این مدل در نظر گرفته است. 

vaio z flip 010 a252f

برخی معتقدند که مدل Z Flip در واقع پاسخ وایو به مک‌ بوک پرو اپل است؛ با این تفاوت که وایو با تولید این مدل درصدد است تا امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی را این بار برای کاربران ویندوز به ارمغان بیاورد. این لپ‌تاپ در حال حاضر در ژاپن به فروش می‌رسد، ولی برای اولین بار قرار است در ایالات متحده آمریکا هم فروخته شود. قیمت این لپ‌تاپ از ۱۷۹۹ دلار آغاز می‌شود. 

vaio z black 101.0 198f4

وایو همچنین نسخه‌ی ارزان‌تری از این لپ‌تاپ را نیز معرفی کرده است که برخی امکانات خاص نسخه‌ی Z Flip‌ را ندارد. وایو Z Clamshell از نظر بدنه مشابه مدل Z Flip است؛ با این تفاوت که نمایشگر لمسی ندارد و رزولوشن نمایشگر نیز 1080p است. قیمت این لپ‌تاپ از ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شود. 

vaio pro 13 mk2 black image 01.0 ff19a

درست مثل ۲ مدل ذکر شده در بالا، مدل سوم هم در حال حاضر در ژاپن به فروش می‌رسد و به نظر می‌رسد پرفروش‌ترین لپ‌تاپ وایو هم باشد. این لپتاپ که وایو S نام دارد در ژاپن با نام وایو Pro به فروش می‌رسد. این مدل که طراحی زیبایی دارد با داشتن درگاه اترنت و درگاه VGA در یک سمت خود، ما را به یاد لپ‌تاپ‌های طراحی شده تا قبل از سال ۲۰۱۰ می‌اندازد. فروش این مدل در آمریکا از ماه فروردین آغاز خواهد شد؛ این در حالی است که مدل‌های Z از اواخر بهمن‌ در آمریکا به فروش می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات