سامسونگ از کت و شلوار هوشمند و کیف مجهز به باتری خورشیدی رونمایی کرد

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2016 سامسونگ شماری از محصولات طراحی شده در Secret Lab خود را رونمایی کرده و وعده‌ی رونمایی از آن را در جریان این نمایشگاه داد. اما تمام آن چیزی که سامسونگ در غرفه‌ی خود رونمایی کرد، محصولاتی نبودند که این کمپانی پیش از نمایشگاه نمایش داده بود. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به کت و شلوار هوشمند و کیف این کمپانی داشته باشیم.
تبلیغات

 سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 بخشی از غرفه‌ی خود را به محصولات توسعه یافته در Secret Lab این کمپانی اختصاص داده بود. این محصولات توسط کارمندان این کمپانی طراحی می‌شوند و حمایت سامسونگ را نیز در قالب Secret Lab در پشت خود می‌بینند. از جمله‌ی این گجت‌ها می‌توان به کمربند هوشمند اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم کره‌ای‌ها پیش از آغاز نمایشگاه رونمایی از سه گجت هوشمند را وعده داده بودند؛ حال آنکه در غرفه‌ی این کمپانی محصولات دیگری نیز وجود داشتند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که گجت‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، توسط Samsung C&T توسعه یافته و هم اکنون در بازار کره نیز قابل خرید هستند. سامسونگ این محصولات را تحت نام The Human Fit روانه‌ی بازار می‌کند.

از جمله‌ی محصولاتی که توسط سامسونگ رونمایی شده باید به کیفی مجهز به باتری‌های خورشیدی برای شارژ کردن گجت‌ها و همچنین کت و شلوار مجهز به تگ‌های NFC اشاره کرد. همچنین باید به لباس‌های ورزشی هوشمند نیز اشاره کرد که با استفاده از آن ها کاربران می‌توانند آمار مربوط به فعالیت‌های صورت گرفته را در دست داشته باشند. برای مثال می‌توان به لباس‌های توسعه یافته برای ورزش گلف اشاره کرد که می‌توان با استفاده از آن شدت ضربات و قدرت وارد شده را محاسبه کرد. سامسونگ مدعی شده که انجام کارهایی نظیر ارسال اطلاعات تماس با استفاده از گجت‌های این کمپانی بسیار ساده‌تر از پیش شده است؛ اما آیا به واقع این چنین است؟

کت و شلوار هوشمند
sssl 1 4ac43

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات