جی 2 ال‌جی در ایران به اندروید 5 بروزرسانی شد

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
ال جی جی 2 تلفنی محبوب بود که توانست ال‌جی را به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند پس از سامسونگ و اپل تبدیل کند. به تازگی اندروید 5 آبنبات چوبی برای این تلفن ارائه شده و کاربران می‌توانند از طریق نرم‌افزار LG PC Suite دستگاه خود را بروزرسانی کنند.
تبلیغات

پرچمدار دو نسل قبل ال‌جی در ایران فروش نسبتا خوبی داشت. در حالی که جی 3 از مدت‌ها پیش به اندروید 5 آبنبات چوبی بروزرسانی شده بود، جی 2 همچنان با اندروید 4.4.2 کیت‌کت کار می‌کرد و مدت‌ها بود کاربران این تلفن منتظر ارائه آپدیت اندروید آبنبات چوبی برای تلفن خود بودند.

جی 2 ال‌جی به پردازنده اسنپدراگون 800، دو گیگابایت حافظه رم، نمایشگر فول اچ‌دی ۵.۲ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و با این مشخصات هنوز هم یک گوشی مناسب برای کاربران به نظر می‌رسد. حال به نظر می‌رسد انتظار کاربران برای بروزرسانی تلفن‌شان به پایان رسیده و کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از یک کامپیوتر و نرم‌افزار LG PC Suite رام D80230A را برای LG G2 دریافت کنند. این بسته بروزرسانی مربوط به اندروید 5.0.2 آبنبات چوبی گوگل است که با رابط کاربری جدیدتر ال‌جی همراه شده است.

lg-g2-lollipop-1

در هنگام بروزرسانی باید دقت کنید که کابل دستگاه جدا نشود. پس از انجام بروزرسانی و بوت شدن دستگاه اولین موضوعی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، رابط کاربری جدید آن است که کاملا شبیه به جی 3 است. شما پس از بروزرسانی به جز برخی قابلیت‌های جزئی مثل قابلیت Dual Window به تمام امکانات رابط کاربری جدید دسترسی خواهید داشت.

lg-g2-lollipop-2

وقتی منوی نوتیفیکیشن‌ها را به پایین بکشید، درست مانند جی 3 به تنظیمات سریع در بالای این بخش دسترسی خواهید داشت و در زیر آنها امکان تغییر روشنایی صفحه و صدای دستگاه وجود دارد. منوی تنظیمات نیز به طور کلی بازطراحی شده است.

lg-g2-lollipop-3

همچنین با فشردن دکمه Overview، اپلیکیشن‌های اخیرا باز شده به همان صورت که در اندروید خام وجود دارد به صورت برگه‌ای نمایش داده می‌شوند.

lg-g2-lollipop-4

اگر شما هم تجربه‌ای در کار با نسخه بروزشده این تلفن به اندروید 5.0.2 دارید آن را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات