دانلود کنید: نرم‌افزار هفت‌سین نوروزی و معکوس‌شمار تحویل سال ۱۳۹۴ خورشیدی از نیکشل

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1393 یکی از خبرهای جدید دنیای تکنولوژی افتتاح خانه‌ی خلاقیت و طراحی نیکشـل بود. مرکزی که با هدف ایده‌پردازی و نوآوری در طراحی و خلق سیستم‌های متفاوت و خوش ساخت پا به دنیای رقابت با بزرگان IT، گرافیک و طراحی گذاشته است.
تبلیغات

نرم‌افزار هفت‌سین بهاری 1394 نیکشــل نام محصول کاملا متفاوتی است که تیم نیکشــل برای افتتاحیه‌ی خود و نوروز 1394 و ایام بهار آماده ساخته است.

مدیر خانه‌ی خلاقیت و طراحی نیکشل و برنامه‌نویس ارشد تیم طراحی و ارائه‌ی این نرم‌افزار -مهندس رامین باطنی‌پرور- در این خصوص به زومیت چنین می‌گوید:

می‌خواستیم زیباترین و جذابترین نرم‌افزار دسکتاپ‌نشینی را بسازیم که تاکنون در بین تمامی نرم‌افزارهای ایرانی و خارجی دیده‌ایم! پس از ترکیب مهندسی ایرانی و برترین تکنولوژی‌های روز جهان با آمیزه‌ای از ظریفترین طراحی‌های گرافیکال و انیمیشن و صدا دنیای کوچکی ساختیم به نام هفت‌سین بهاری نیکشل... همچنین باید عرض کنیم که این پروژه علی رغم بهره‌مندی از بالاترین سطح برنامه‌نویسی و فشردگی در مدت ساخت، به یاری و مهر افزون عزیزانی که ما را حمایت کردند و بویژه زحمات همکار گرامیمان سرکار خانم زینب رضایی به‌وقت و به بهترین نحو تکمیل و آمادهٔ تقدیم به هموطنان گرامی شد.

همچنین به دوستداران تکنولوژی مژده می‌دهیم که منتظر محصولات و خدمات دوست داشتنی و متفاوت نیکشــل در آینده‌ی بسیار نزدیک باشند!

با هم نگاه کوتاهی می‌اندازیم به برخی از امکانات نرم‌افزار ویندوزی هفت‌سین بهاری نیکشــل

  • حاوی برنامه‌‌های صوتی و تصویری ویژه لحظات تحویل سال [از دست ندهید]
  • دارای معکوس‌شمار آغاز سال 1394
  • تنظیم کننده‌ی ساعت سیستم شما با ساعت جهانی
  • اعلام آغاز سال جدید به وقت محلی شما در هر کشوری از جهان که هستید
  • حاوی گنجینه‌هایی ویژه و نوین که در ایام بهار در محیط نرم‌افزار برای شما نمایان می‌شوند
  • کلام و جملات بزرگان تاریخ، ادب، عرفان و...
  • مفاهیم و دانستنی‌های ارزشمند...
  • + هدایای ارزندهٔ دیگر...

در مجموع نرم‌افزار هفت‌سین بهاری نیکشل را می‌توان اینگونه ارزیابی کرد:

هفت‌سین نیکشــل تجربه‌ای است کاملا متفاوت و لذتی است تجربه نشده از یک نرم‌افزار دسکتاپ‌نشین با User Interface بسیار خوش ساخت با ظرافت‌های مثال زدنی و شبیه‌ساز سه‌بعدی قابل تحسین که به گونه‌ای جذاب طوری ساخته شده که محتوای خود (مالتی‌مدیا، تصاویر، اخبار، دانستنی‌ها، جملات گرانبها و...) را با ارتباطات اینترنتی پیشرفته‌ی خود به‌روز می‌کند و مطالب جدید و ارزشمند را به عزیزانی که آن را نصب کرده باشند، ارائه می‌‌کند.

به‌واقع می‌توان گفت که هفت‌سین بهاری نیکشــل صرفا یک نرم‌افزار نوروزی نیست بلکه دنیایی است کوچک اما دل‌نشین از پیام‌ها و مطالب ادبی، علمی و آموزنده‌ی پویا و به روز شونده همراه با هدایا و گنجینه‌هایی نوین... بر این اساس پیشنهاد می‌کنیم آن را پس از ایام نوروز نیز نگاه داشته و منتظر تغییرات جدید در بهار باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات