سامسونگ: گوشی‌ های‌ هوشمند ما باریکتر، زیباتر و باکیفیت تر از پیش خواهند شد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل، سامسونگ در نظر دارد تمام گوشی‌های‌هوشمند خود را در سال جاری میلادی با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی بهتر روانه‌ی بازار کند تا به روزهای خوش گذشته بازگردد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد در سال جاری میلادی باید در انتظار گوشی‌های‌هوشمندی از سامسونگ باشیم که در ساخت آن‌ها از مواد مرغوب‌تری استفاده شده و همچنین این گوشی‌ها از نظر طراحی زیبا‌تر و باریک‌تر از پیش شده‌اند. سامسونگ محصولات جدید را همراه با فلز و صفحات نمایش با رزولوشن بالا تولید خواهد کرد.

اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی فصلی رویایی را سپری کرد و حتی براساس برخی از گزارش‌ها این کمپانی پس از سیطره‌ی چندین ساله‌ی سامسونگ، به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی مورد نظر تبدیل شده است. سامسونگ با در پیش گرفتن چنین سیاست‌هایی در نظر دارد تا بار دیگر با قدرت به رقابت با اپل پرداخته و جایگاه پیشین خود را باز پس گیرد.

سامسونگ ابتدا با عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی آلفا، اولین محصولات فلزی خود را روانه‌ی بازار کرد و حال پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند گلکسی S6 و S6 اج، اخباری در خصوص تعمیم یافتن این قابلیت به سایر گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ نیز به گوش می‌رسد.

جی‌کی شین، مدیرعامل سامسونگ موبایل در این خصوص می‌گوید:

سامسونگ الکترونیکس برای تحکیم و تقویت جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند برنامه‌ریزی کرده و در نظر دارد در این راستا گوشی‌های‌هوشمند خود را با کیفیت بهتری روانه‌ی بازار کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا سامسونگ قادر خواهد بود به روز‌های خوش پیشین بازگردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات