سلفی بگیرید، از مایکت و زومیت «پهپاد» جایزه بگیرید

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
آیا شما دوست دارید یک پهپاد کوادکوپتر با امکان فیلمبرداری HD داشته باشید؟ کافی است همین حالا دست به کار شوید و یک سلفی جذاب با دوستانتان بگیرید و برای صفحه مایکت در اینستاگرام یا لنزور بفرستید تا در مسابقه عکاسی سلفی مایکت و زومیت شرکت کنید.
تبلیغات

مسابقه عکاسی مایکت با همکاری زومیت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لنزور با عنوان «سلفی با دوستان» با هدف ایجاد انگیزه در کاربران برای گرفتن سلفی‌های گروهی به همراه دوستان، همکاران، خانواده و نزدیکان برگزار می‌شود. بسیاری از افراد ایده‌های خلاقانه، بامزه یا نابی برای عکس‌های سلفی دارند و ما می‌خواهیم این فرصت را برای همه فراهم کنیم تا بتوانند ایده‌های خود را ثبت کنند و آن را با ما و دوستانشان به اشتراک بگذارند و در نهایت هم شانسشان را برای بردن یک پهپاد کوادکوپتر با امکان فیلمبرداری HD امتحان کنند.

عکس های سلفی چند وقتی است که خیلی محبوب شده‌اند به طوریکه حتی برخی از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، گوشی‌هایی به نام «سلفی فون» تولید کرده‌اند. محبوبیت سلفی‌ها تا جایی ادامه پیدا کرده که بسیاری از مطرح‌ترین بازیگران، هنرمندان، ورزشکاران و حتی شخصیت‌های سیاسی از خود یا به همراه دوستانشان سلفی‌هایی را گرفته‌اند و بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. این نکته هم قابل ذکر است که شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده که در حال حاضر بیش از 220 میلیون هشتگ سلفی در این شبکه وجود دارد.

افراد علاقه‌مند می‌توانند عکس‌های سلفی خودشان را با هشتگ selfie4myket# و با تگ کردن اکانت selfie4myket@ در یکی از دو شبکه اجتماعی اینستاگرام یا لنزور ارسال کنند.

مسابقه عکاسی مایکت و زومیت در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول افراد علاقه‌مند می‌توانند عکس‌های سلفی خودشان را با هشتگ selfie4myket# و با تگ کردن اکانت selfie4myket@ در یکی از دو شبکه اجتماعی اینستاگرام یا لنزور ارسال کنند. این نکته را فراموش نکنید که با توجه به قوانین این شبکه‌های اجتماعی عکس‌های افرادی که حساب‌های کاربری‌ شان را خصوصی کرده‌اند غیر قابل رویت است و به همین خاطر این افراد برای شرکت در مسابقه باید اکانت selfie4myket را فالو کرده و عکس هایشان را به صورت direct برای ما ارسال کنند و ما هم این عکس‌ها را بر روی صفحه این حساب منتشر می‌کنیم. این نکته را هم به خاطر بسپارید که تا پنجم اسفند ماه برای فرستادن عکس‌هایتان فرصت دارید و عکس‌هایی که در مرحله اول حداقل 100 لایک و فیو را جذب کنند در مسابقه شرکت داده می شوند.

داوری مسابقه در مرحله اول از طریق گروهی از عکاسان حرفه ای انجام می‌شود که برترین عکس‌ها را از میان عکس‌های ارسال شده انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که مسابقه با عنوان سلفی‌های گروهی برگزار می‌شود و ما مشتاقیم که شما دوستان عزیز که قصد شرکت در این مسابقه را دارید، سلفی‌های خود را به تنهایی نگیرید و عکس‌های شما به همراه دوستان‌تان راهی این مسابقه شود، اما از آنجا که داوران عکس هایی که دارای ایده‌های خاص باشند را در اولویت قرار می‌دهند، سلفی‌های تکی هم در مسابقه پذیرفته می‌شوند. در مرحله دوم 25 عکس برگزیده شده توسط داوران را در صفحات selfie4myket در شبکه های اجتماعی لنزور و اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی زومیت قرار می‌دهیم و یک هفته به آنها مهلت داده می شود تا دیده شوند. مجموع تعداد لایک‌های گرفته شده در طول این یک هفته در هر دو صفحه مسابقه در لنزور و اینستاگرام، معیار رتبه‌بندی خواهند بود.

طبیعتاً عکس‌هایی که به هر شکلی دارای محتوای غیر اخلاقی باشند در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند، و همینطور اگر کامنتی دارای محتوای غیر اخلاقی باشد پاک خواهد شد. تگ کردن دوستان و فالوئرهایتان در زیر عکس‌ها ایرادی ندارد و حتی توصیه می‌شود.

جایزه ویژه مسابقه سلفی مایکت یک «پهپاد کوادکوپتر فانتوم ویژن 2» با دوربین اکشن است که یک هلیکوپتر فیلبرداری هوایی است و 5 پکیج عکاسی سلفی مخصوص موبایل هم به نفرات بعدی تعلق می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات