ایرانسل بسته‌های تخفیفی جدید اینترنت همراه ارائه کرد

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت خجسته زادروز پیامبر گرامی اسلام و فرارسیدن هفته وحدت برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با عرضه این بسته‌های جدید، مشترکین می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه، هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و ضمن تجربه اینترنتی با سرعت بالا و  کیفیتی جهانی، هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. با استفاده از سرعت و کیفیت فوق‌العاده خدمات نسل سوم و همچنین 4Gکه در حال حاضر فقط از سوی ایرانسل عرضه می‌شود، امکان برخورداری از برنامه‌های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت همراه نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

ایرانسل در ۱ دی‌ماه هزینه‌ی اینترنت آزاد خود را کاهش داد و در عوض تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت پرسرعت نسل ۳ و ۴ را دو برابر کرد. این اقدام ایرانسل با نارضایتی شدید مشترکین این اوپراتور همراه شد. حال ایرانسل بسته‌های افزایشی جدیدی معرفی کرده است که هزینه‌ی مشترکین را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

براساس این گزارش، بسته روزانه 300 مگابایتی با ۴٫۰۰۰ تومان، بسته یک روزه شبانه یک گیگابایتی با قیمت هزار تومان، بسته هفتگی 40 مگابایتی با قیمت ۱٫۵۰۰ و 450 مگابایتی با قیمت ۶٫۵۰۰ تومان، بسته یک ماهه 350 مگابایتی با قیمت ۷٫۰۰۰ تومان، یک ماهه شبانه 24گیگابایتی با قیمت ۱۰٫۰۰۰ تومان و بسته‌های 3 ماهه 3 گیگابایتی با قیمت ۳۰٫۰۰۰ تومان، 6گیگابایتی با قیمت ۵۰٫۰۰۰ تومان، 9 گیگابایتی با قیمت ۶۵٫۰۰۰ تومان، 12 گیگابایتی با قیمت ۷۵٫۰۰۰ تومان، 15 گیگابایتی با قیمت ۹۰٫۰۰۰ تومان، 18گیگابایتی با قیمت ۹۵٫۰۰۰ تومان، 30 گیگابایتی با قیمت ۱۲۰٫۰۰۰ تومان و 50 گیگابایتی با قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ تومان به مناسبت هفته وحدت به فهرست بسته‌های تخفیفی اینترنت همراه ایرانسل اضافه شدند.

تعرفه ایرانسل

این بسته‌های جدید علاوه بر بسته‌های قبلی در اختیار مشترکین قرار گرفته و امکان برخورداری از بسته های پیشین کماکان وجود دارد و بدین ترتیب تنوع بسته‌های اینترنت همراه افزایش داده شده است.

بنابر اعلام، مشترکین ایرانسل همچون همیشه می‌توانند با شماره گیری کددستوری #5*555* از کلیه بسته‌های افزایشی اینترنت همراه مطلع شده و نسبت به انتخاب و فعال‌سازی بسته مورد نظر خود اقدام کنند.

از سوی دیگر و به مناسبت خجسته زادروز پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، تمامی مشترکینی که در روزهای ۱۴ و ۲۱ دی ماه 93 نسبت به خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند، از 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان سه روزه بهره‌مند خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات