فروش آنلاین کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی برای اولین بار

پنج‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت آرسام برای اولین بار در ایران کالاهای دیجیتال همراه را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. در این فروشگاه شما می‌توانید موبایل تبلت و نوت بوک را به صورت اقساطی سفارش دهید.
تبلیغات

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان می‌توانند تعداد اقساط هر کالا را بسته به شرایط مورد نیاز خود مشخص کنند و بعدا اقدام به خرید نمایند.

از قابلیت‌های این سیستم می‌توان به محاسبه مقدار هر قسط اشاره کرد، این بدان معنا است که مشتریان با انتخاب تعداد اقساط هر کالا مقدار هر قسط را می‌توانند ملاحظه کنند و در صورت مناسب بودن با شرایط اقتصادی خود خرید کنند.

نکته قابل توجه این است که نه تنها مشتریان می‌توانند اقساط خود را به دلخواه انتخاب کنند، بلکه می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با حداکثر 12 قسط هم خرید کنند. برای دوست‌داران فناوری این سیستم کمک بسیار زیادی می‌تواند انجام دهد.

شرکت آرسام در سال 1392 تاسیس شد و با بگارگیری افراد متخصص فروش کالاهای دیجیتال همراه را به صورت اینترنتی شروع کرد. در ابتدا تمرکز این شرکت بر روی واردات تبلت بود، ولی به دلیل نیاز هرچه بیشتر کاربران به کالاهای دیجیتال همراه این شرکت در سال 1393 سبد کالای های خود را تکمیل کرد و با واردات نوت‌بوک و موبایل سعی کرد نیاز کاربران را هرچه بیشتر تامین کند در نیمه دوم سال جاری با راه اندازی سیستم اقساطی این شرکت تحولی بزرگ در فروش آنلاین کالاهای دیجیتال به وجود آورده است.

این اولین بار است که یک فروشگاه اینترنتی فروش اقساطی به صورت آنلاین را در ایران به وجود می‌آورد امید است که با این سیستم کاربران بتوانند از دنیای فناوری عقب نمانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آرسام به نشانی www.rsam.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ اگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات