مایکروسافت قیمت سرفیس 2 را 100 دلار کاهش داد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قیمت تبلت سرفیس ۲ خود را به میزان ۲۰۰ دلار کاهش داده تا کاربران و علاقمندان از این پس با یک برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری روبرو شوند. البته باید به این نکته اشاره کرد که این قیمت شامل کیبورد نبوده و تنها شامل قیمت خود تبلت است.
تبلیغات

همانطور که گفتیم این کاهش قیمت شامل کیبورد نبوده و سایر نسخه‌های این تبلت همچون نسخه‌ LTE و همچنین نسخه‌هایی با ظرفیت بالاتر نیز شامل تخفیف‌هایی شده‌اند. مایکروسافت سال گذشته نیز در چنین روز‌هایی اقدام به کاهش قیمت تبلت‌های خود کرده بود.

تبلت سرفیس ۲ مایکروسافت هم اکنون قدمتی یک ساله دارد. این تبلت سال گذشته‌ی میلادی به همراه سرفیس‌پرو ۲ روانه‌ی بازار شد. براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسید مایکروسافت در نظر دارد تا در تابستان جاری تبلت سرفیس مینی مبتنی بر ویندوز RT همچون سرفیس ۲ را معرفی کند که این پروژه به‌دلایلی متوقف شد. براساس برنامه‌های مایکروسافت، این کمپانی ویندوز RT را با ویندوزفون ترکیب خواهد کرد، هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد ظاهر این سیستم‌عامل در دست نیست.

به‌نظر می‌رسد  ردموندی‌ها با این کاهش قیمت در نظر دارند تا این محصول را رفته رفته از بازار خارج و تحول گسترده‌ای را در سری محصولات ویندوز RT ایجاد نمایند. زمانی که سال گذشته سرفیس ۲ به بازار عرضه شد، شاهد تحولات و پیشرفت‌های محسوسی در مقایسه با نسخه‌ی پیشین آن بودیم، اما عدم استقبال از این محصول در بازار‌های جهانی نشان از مشکلاتی در این محصولات دارد.

البته این موضوع به معنای وجود مشکلات خاص و ویژه برای سری تبلت‌های هیبریدی سرفیس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات