تماشا کنید: تریلر نهایی عرضه‌ی بازی Watch Dogs

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تنها دو روز تا عرضه‌ی Watch Dogs یا برای بازی‌خورهای حرفه‌ای‌تر بهتر است بگوییم Watch_Dogs، باقی مانده است و شرکت Ubisoft تریلر نهایی عرضه این بازی را منتشر ساخته است. لطفا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از خاطرات شیرین ما در دنیای بازی‌ها با محصولات شرکت Ubisoft رقم خورده‌اند. هنوز هم بسیاری از قسمتهای بازیهایی مانند Assassin's Creed، Far Cry، Prince Of Persia را به خوبی به یاد داریم وحالا بعد از ماه‌ها تاخیر در ارائه بازی Watch Dogs، به نظر می‌رسد این بازی بالاخره برای PC، PS4، Xbox One، PS3، و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

اگر احیانا جزو کسانی هستید که با موضوع این بازی آشنایی ندارید؛ این بازی جزو بازی‌های اکشن است که در آن شما به تمام سیستم‌های عملیاتی مرکزی شهر دسترسی دارید که این امر شما را قادر می‌سازد تا همه چیز را کنترل کنید، از چراغ‌های راهنمایی گرفته تا چراغ‌های روشنایی شهری، دوربین‌های امنیتی، درهای قفل، خودروها، قطا‌رها و هر آن‌چه که وجود دارد. شما اطلاعات دقیقی از افرادی که در اطراف شما هستند دارید و حتی قادر به استراق سمع مکالمات تلفنی آنها هستید.

سازندگان این بازی قول داده‌اند که این بازی انتظارات را برآورده کرده و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندانش ایجاد کند. در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط شرکت Ubisoft را با هم می‌بینیم.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات