چگونه نسخه پیش‌نمایش ویندوز فون 8.1 برای توسعه‌دهندگان را بر روی تلفن‌هوشمند خود دریافت کنیم؟

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
چند روز قبل، کنفرانس خبری مایکروسافت برگزار شد و بعد از مدت‌ها انتظار و شنیدن شایعات رنگارنگ، ویندوز فون 8.1 با قابلیت‌ها و تغییرات جالب توجه معرفی شد. اما بزرگترین سوالی که از هم اکنون ذهن کاربران ویندوز در تلفن‌های هوشمند را به خود مشغول نگه داشته آن است که این نسخه چه زمانی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت؟
تبلیغات

 بروزرسانی عمومی در سیستم‌عامل‌هایی به بزرگی ویندوز فون، اغلب چند قدم و مرحله را باید پشت سر بگذارد. در اولین قدم‌ها، نسخه‌ای مخصوص تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، نسخه‌ای مخصوص اپراتورها و از همه مهم‌تر نسخه‌ای برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان ارائه خواهد شد. نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان که از طریق اپلیکیشنی با نام App Studio ارائه می‌شود برنامه‌ای است که از طریق نصب  آن و ثبت نام رایگان در آن، هر کاربری می‌تواند نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت را در تلفن هوشمند خود اجرا کند. بدین ترتیب شما هم می‌توانید با نصب این اپلیکیشن و ثبت نام در آن به روزرسانی نسخه پیش نمایش و اولیه از ویندوز 8.1 را قبل از بروزرسانی رسمی دریافت نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن App Studio یا به فروشگاه ویندوز فون در تلفن هوشمند خود مراجعه نمایید.

همچنین در هنگام بروزرسانی رسمی این سیستم  عامل،‌شما می‌توانید آخرین نسخه آن را نیز بر روی تلفن هوشمند خود دریافت نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات