ساعت هوشمند گلکسی‌ Gear 2 احتمالا به تایزن مجهز خواهد شد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، از فعالیت سامسونگ برای توسعه‌ی سیستم‌عامل تایزن مطلع هستید. کمپانی کره‌ای یکی از حامیان اصلی این سیستم‌عامل جدید است و با استفاده از آن سعی دارد محصولاتی را از قبیل تلفن‌های‌هوشمند به بازار عرضه کند. اما انتشار اخباری در مورد استفاده از این سیستم‌عامل در نسل بعدی ساعت‌هوشمند سامسونگ، گلکسی‌گیر 2، توسط USA Today بسیار جالب توجه است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط این روزنامه و همچنین منابع دیگر منتشر شده است، بخشی از مقامات داخلی سامسونگ که تمایل زیادی به استفاده از سیستم عامل تایزن دارند، برنامه‌هایی را برای عرضه‌ی نسل دوم گلکسی‌گیر به‌همراه سیستم‌عامل تایزن دارند. احتمال دارد سامسونگ گلکسی‌گیر 2 را همراه با نسخه‌ی جدیدی از HTML5 سیستم‌عامل تایزن در جریان برگزاری کنفرانس‌ موبایل بارسلونا معرفی نماید. اندروید هم‌‌اکنون اکوسیستم غالب در بازار تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند است و براساس برخی شنیده‌ها تولیدکننده‌ی کره‌ای ابزار‌های‌هوشمند علاقه‌ای به اشاعه‌ی استفاده از اندروید در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی ندارد.

شاید این نظریه در مورد ساعت‌های‌هوشمند چندان صحیح نباشد، چراکه در این مورد کارکرد ساعت‌های‌هوشمند اهمیت بالاتری دارد، ضمنا بسیاری از ساعت های‌هوشمند کنونی از نسخه‌ی تغییر یافته‌ای از اندروید استفاده می‌کنند. گفته می‌شود نسل دوم ساعت هوشمند سامسونگ که به تایزن مجهز خواهد شد، علاوه بر تلفن‌های هوشمند ساخت این کمپانی از دیگر تلفن‌های هوشمند بازار نیز پشتیبانی می‌کند.

براساس گزارشی که در وب سایت ورج منتشر شده است، شاید در مراسم سامسونگ که در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا برگزار خواهد شد، شاهد معرفی چندین مدل از گلکسی‌گیر 2 باشیم که شامل نسخه‌ی تایزنی این تلفن‌هوشمند خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات