ابزارهای هفته: حذف افزونه کروم تا ابزار بهتر لباس پوشیدن

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
این هفته یک ابزار کاربردی برای آیفون، یک ابزار برای حذف افزونه‌های کروم و یک ابزار برای بهتر لباس پوشیدن معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

Cladwell

http---www.cladwell

مطمئنا شما هم به تیپ و نحوه لباس پوشیدن خود زیاد اهمیت می‌دهید. امروز قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که می‌خواهد به بهتر لباس پوشیدن شما کمک کند یا به عبارتی شما را خوش‌ تیپ‌تر کند. با یک نظر سنجی آسان، شما اولویت‌های خود را یک به یک مشخص می‌کنید تا به راحتی بتوانید کمد لباس خود را بدون اتلاف وقت و طبق سلیقه خود پر کنید. این سایت سلیقه و اولویت‌های شما را از طریق سبک زندگی، بودجه، روحیات و استایل‌هایی که دوست دارید تعیین می‌کند و بهترین لباس‌ها را به شما معرفی می‌کند.

+Paste

http---avaniolabs

ویجتی بسیار کاربردی برای iOS 8 که به شما در انجام وظایف دستگاه بسیار کمک می‌کند. این ویجت به منظور اجرای وظایف سریع بر روی متون و تصاویر کپی شده از آیفون و آیپاد طراحی شده است. می‌توانید هر چیزی را در اپلیکیشن‌های مختلف کپی کنید و بعد از آن عملیات‌های سریعی که می‌خواهید انجام دهید را از طریق تب Today اجرا کنید و در برنامه‌های مختلف آن را ارسال کنید یا قرار دهید. ویژگی‌های این برنامه شامل رابط کاربری  بهینه شده برای اجرای عملیات‌های مختلف مستقیم از طریق ویجت و همچنین رابط ظاهری قابل گسترش که می‌تواند فضای آزادی را در زمان استفاده نکردن از ویجت برای شما فراهم کند، می‌شود.

Likes

http---itunes.apple

چه تعداد از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را لایک کرده‌اید؟ تاکنون پیش آمده که دوست داشته باشید عکس‌های پسندیده‌ شده را دانلود کنید یا اینکه بخواهید عکسی را برای شخص دیگری ارسال کنید؟ برنامه Likes را باز کنید و عکس‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌اید را ذخیره شده در دستگاه خود مشاهده کنید.

Boxer

http---play.google.com-store-apps-details-idcom.boxer

اپلیکیشن ایمیل باهوش و سریعی که با شیوه‌ به کار مشغول شدن شما، خود را وفق می‌دهد. Boxer از اکانت‌های ایمیل Gmail ،Exchange ،Yahoo ،Outlook ،iCloud ،AOL ،Office 365 ،IMAP & POP3 پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن Boxer همچنین می‌تواند شما را به سرویس‌های محبوب‌تان مثل Evernote، فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، دراپ‌باکس متصل می‌کند تا دسترسی پذیری فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

Chrome Software Removal Tool

http---www.google

Chrome Software Removal Tool ابزاری جدید از گوگل است که مراحل بتای آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و تنها برای ویندوز عرضه شده است. این نرم‌افزار به دنبال برنامه‌هایی در کامپیوتر شما می‌گردد که ممکن است مشکلاتی را برای کروم به وجود آورده باشند. این برنامه‌ها که در عملکرد کروم اختلال ایجاد می‌کنند ممکن است توسط نرم افزار امنیت یا آنتی ویروس شما به عنوان یک برنامه مخرب در نظر گرفته نشوند، پس ابزار گوگل خیلی بهتر می‌تواند در یافتن و از بین بردن آن‌ها به شما کمک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات