تماشا کنید: تغییر رمز عبور تلفن‌های هوشمند سامسونگ با استفاده از باگ امنیتی سرویس Find My Mobile

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که یکی از تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ را در اختیار داشته باشید، نام سرویس Find My Mobile را شنیده‌اید. این ویژگی امکان ردیابی، قفل کردن و حتی به‌صدا درآوردن تلفن‌هوشمند را فراهم می‌کند. وظیفه‌ی Find My Mobile یافتن تلفن‌هوشمند در زمانی است که گوشی گم شده یا به سرقت رفته باشد. اما به‌نظر می‌رسد کاربران باید در استفاده از این سرویس تجدید نظر کنند، چراکه هکرها یک روزنه‌ی امنیتی را در این سرویس یافته‌اند.
تبلیغات

مشکل امنیتی مورد نظر این امکان را در اختیار هکر‌ها قرار می‌دهد تا از راه دور تلفن‌هوشمند را قفل کرده و نام‌کاربری مورد نظر برای باز کردن گوشی را تغییر دهند. به‌نظر می‌رسد قابلیت Find My Mobile نیز نام‌کاربری وارد شده را تایید اعتبار نکرده و قبول می‌کند. در صورتی که یکی از تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ را که از قابلیت Find My Mobile بهره می‌برد در اختیار دارید، پس بهتر است این قابلیت را در آن غیرفعال کنید.

سرویس Find My Mobile بصورت پیش‌فرض با اولین ورود به حساب کاربری سامسونگ، فعال می‌شود، پس بهتر است از غیرفعال بودن این سرویس روی تلفن‌هوشمند خود اطمینان حاصل کنید. می‌توانید از طریق Setting>More>Find My Mobile>Remote Controls این سرویس را غیرفعال کنید.

لینک دانلود

 

 لینک دانلود

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی این مشکل امنیتی را برطرف خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات