احتمال ارائه نکسوس 8 با پردازنده‌ی اینتل تا پایان سال

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس آخرین گزارش‌های بدست آمده، دستگاه بعدی از تبلت محبوب نکسوس گوگل با پردازنده‌ی اینتل و در نیمه‌ی دوم سال جاری ارائه خواهد شد. این اطلاعات از منبع داخلی DigiTimes بدست آمده که گرچه همیشه اطلاعات صحیحی ارائه نکرده، اما گاهی رخدادهای مهمی را پیش از معرفی آن‌ها لو داده است.
تبلیغات

 تقاضای رو به کاهش نسل دوم تبلت نکسوس و نیز رقابت تنگاتنگ موجود، گوگل را به فکر توسعه‌ی نسخه جدیدی از این دستگاه انداخته است. این منبع همچنین گزارش کرده است که نسخه‌ی 2013 تبلت نکسوس گوگل، با توجه به از دست دادن نقطه قوت خود که قیمت مقرون به‌صرفه آن محسوب می‌شود، نتوانسته آنطور که باید جای خود را در بازار بیابد. هم‌اکنون میانگین قیمت تبلت‌های مقرون به‌صرفه اندرویدی در حدود 166 دلار است که با توجه به قیمت 229 دلاری نکسوس 7 نسخه ی 2013، می‌توان بخوبی متوجه شد که این دستگاه موفقیت نسل پیشین خود را نداشته است.

گفته می‌شود که نکسوس 8 گوگل، از یک پردازنده‌ی اینتل Bay Trail-T بهره خواهد برد و این‌بار نیز ایسوس خط تولید این محصول را در دست خواهد داشت. در هر حال، همچنان هیچ صحبت رسمی در این رابطه مطرح نشده است و این شایعات را باید به دیده‌ی تردید نگریست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات