سیستم‌عامل پلی استیشن ویتا به نسخه 2.0 بروز شد: بهبود مرورگر، اضافه شدن اپلیکیشن ایمیل

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی بزرگ‌ترین بروز رسانی نرم‌افزاری ویتا از زمان عرضه تا به امروز را منتشر کرد. در نسخه 2 از Firmware پلی‌استیشن ویتا مرور صفحات وب بهبود یافته و چندین قابلیت جدید شامل نرم‌افزار ایمیل نیز به آن اضافه شده است. با این بروز رسانی‌، ویتا به تلفن‌های هوشمند شبیه تر می‌شود و توانایی آن در انجام امور مختلف گسترش می‌یابد.
تبلیغات

نرم‌افزار ایمیل ویتا از سرویس‌های مختلف ایمیل مانند یاهو و جیمیل پشتیبانی می‌کند و کاربر به‌راحتی می‌توانند به ایمیل‌های خود ازطریق کنسول بازی ویتا دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند چندین اکانت ایمیل را در آن وارد کرده و همه ایمیل‌های خود را یکجا کنترل کند. اما متأسفانه این نرم‌افزار قادر به نمایش درختی پاسخ و پرسش‌های نامه‌ها (همانند سیستمی که در جیمیل وجود دارد) نیست. این نرم‌افزار هر 15 دقیقه ایمیل‌های کاربر را در پس‌زمینه سیستم‌عامل چک کرده و در صورت دریافت ایمیل جدید به کاربر اطلاع می دهید.

در نسخه جدید، مرورگر پلی استیشن ویتا از نظر بازده و سرعت ارتقا یافته است و صفحات با سریع‌تر باز می‌شوند. این مرورگر هنوز به خوبی مرورگر تلفن ‌های هوشمند نیست، اما نسبت به نسخه قبلی بسیار بهتر شده است. متأسفانه مرورگر ویتا هنوز به خوبی از HTML5 پشتیبانی نمی‌کند و پخش ویدیوها ازطریق این فناوری میسر نیست.

در نسخه جدید شما می‌توانید بدون نیاز به بستن و خارج شدن از بازی، وارد مرورگر شده و صفحه مدنظر خود را مرور کنید.

در نسخه جدید ویتا نرم‌افزار Near که برای بازی چند نفره استفاده می‌شود نیز دستخوش تغییراتی شده است. رابط کاربری این نرم‌افزار تغییر کرده و دسترسی به امکانات آن ساده‌تر شده است. نرم‌افزار نقشه حالا گزارش آب‌و‌هوا را ارائه می‌کند. علاوه بر این موارد سیستم اطلاع‌رسانی‌ها نیز بهبود یافته و حالا می‌توان کنترل بیشتری روی پیغام‌ها داشت.

قابلیت جذاب دیگری که در نسخه جدید به پلی استیشن ویتا اضافه شده، همگام‌سازی محتوا با کامپیوتر و ازطریق شبکه بی‌سیم Wi-Fi است، که کار را بسیار ساده‌تر کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات