LG قصد دارد با استفاده از قانون "حق امتیاز" فروش BMW و Audi را در کره جنوبی متوقف کند

یک‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شرکت های بزرگ دنیا با طرح شکایت از یکدیگر با عنوان نقض قانون کپی رایت یا حق امتیاز، فروش یکدیگر را در یک یا چند کشور متوقف می کنند. هنوز مدت زیادی از شکایت اپل بر علیه سامسونگ و متوقف کردن فروش محصولات این شرکت در اروپا نمی گذرد که خبر جدیدی از شکایت LG در جهت جلوگیری از فروش ماشین های BMW و Audi در کره جنوبی می شنویم. ظاهرا این کمپانی از BMW و Audi به دلیل نقض قانون حق امتیاز و استفاده از LED های این شرکت، شکایت کرده است. در ادامه جزئیات این خبر و دلایل شکایت الجی را اعلام می کنیم.
تبلیغات

LG ادعا کرده که Osram قانون حق امتیاز LG را نقض کرده و این در حالی است که لامپ های LED استفاده شده در ماشین های BMW و Audi از کمپانی Osram تهیه شده اند.

LG مستقیما از این دو کمپانی ماشین شکایت نکرده و طرف دعوی وی کمپانی Osram است. Osram یکی از بزگترین تولیدکنندگان LED از جمله LED ماشین است.

نکته جالب توجه این است که Osram پیشتر از LG به دلیل استفاده از LED های این کمپانی در محصولاتش شکایت کرده و خواستار پرداخت خسارت شده بود. ولی LG شواهدی مبنی بر مبرا بودن از نقض قانون حق امتیاز ارائه کرده و علاوه بر این با همکاری شرکت های کوچکتر زیر مجموعه این کمپانی و استفاده از حق امتیاز آنها، شکایت مشابهی بر علیه Osram برای نقض قانون حق امتیاز و استفاده از محصولات LG در لامپ های LED ماشین های BMW و Audi تنظیم کرده است. LG در نظر دارد با ارائه این شکایت، فروش خودرو های نام برده را در کره جنوبی متوقف کند.

نظر شما راجع به این روش جدید شکایت شرکت ها از یکدیگر چیست؟ آیا متوقف کردن فروش ماشین های این دو شرکت سودی برای کمپانی LG به همراه دارد؟

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات