مرکز نوآوری ایران زمین افتتاح شد

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
در جدید‌ترین همکاری بانک ایران زمین و شتاب‌دهنده فناوری نوتاش، «مرکز نوآوری ایران زمین» با هدف ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه افتتاح شد.
تبلیغات

فضای کسب­‌وکارهای نوپا در کشور نیازمند حمایت هوشمندانه از طرح­‌های خلاق است؛ هدف، استفاده از تجربه چندساله شتاب‌دهنده فناوری نوتاش در زیست‌­بوم فناورانه کشور و حمایت‌­های بانک ایران زمین برای هم‌­افزایی و گسترش این امر به بهترین حالت ممکن است. استفاده از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه در کنار امکانات ارزشمندی که در مرکز نوآوری ایران زمین گردآوری شده، نویدبخش تزریق توان و نشاط بیشتر به بستر کسب‌­و­کارهای نوپای­ کشور است.

مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین، محمد حسینی در افتتاحیه این مرکز بیان داشت:

مرکز نوآوری ایران زمین به‌عنوان عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور خواهد بود و لازم است از مدیریت بانک ایران زمین برای تحقق رویای جوانان تشکر کنیم.

زیرساخت‌های فراهم‌شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌­وکار را برای صاحبان طرح‌­ها در قالب برنامه­‌های پیش شتاب‌دهی، شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری فراهم ساخته است. فضای کار اشتراکی­، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست­‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین­، وجود تفاهم‌­نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان کسب­‌وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح‌­های نوآورانه ایجاد کرده­؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش‌­آفرینی قرار گیرند.

مرکز نوآوری ایران زمین

مرکز نوآوری ایران زمین توان و امکانات خود را در خدمت پرورش طرح­‌های خلاق، ارزش‌آفرین و گروه­‌های پویایی قرار می‌­دهد که برای رشد و حضور اثرگذار در فضای کسب‌­و­کار نیازمند حمایت هستند. صاحبان ایده‌‏ و کسب‌وکارهای استارتاپی، درخصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می‌توانند به آدرس سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین به نشانی www.izicenter.ir مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات