گلکسی واچ اکتیو 2 در تصاویر فاش‌‌شده FCC دیده شد

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی‌واچ اکتیو ۲ به‌اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود این گجت به‌زودی معرفی شود.
تبلیغات

گلکسی نوت ۱۰ احتمالاً در رویداد قریب‌الوقوع آنپکد سامسونگ معرفی می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند در این رویداد، ساعت هوشمند جدیدی نیز رونمایی کنند. تصاویر فاش‌شده‌ی تازه‌ای از ساعت هوشمند گلکسی‌واچ اکتیو ۲ سامسونگ ازطریق وب‌سایت FCC به‌اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها ازنظر طراحی ظاهری شباهت بسیار زیادی به ساعت هوشمند قبلی گلکسی‌واچ اکتیو سامسونگ دارد که مارس ۲۰۱۹ (‌اسفند ۱۳۹۷) معرفی شد.

گلکسی واچ اکتیو ۲

یکی از مشکلات ساعت هوشمند قبلی کره‌ای‌ها این بود که رابط کاربری سیستم‌عامل تایزن برای استفاده در قاب متحرک ساعت بهینه‌سازی شده بود. در‌صورتی‌که نسخه‌ی اولیه‌ی گلکسی‌واچ اکتیو بدین‌شکل توسعه نیافته بود. به‌نظر می‌رسد گلکسی‌واچ اکتیو ۲ از حاشیه‌ی حساس به لمس اطراف نمایشگر بهره می‌برد و درنتیجه، کاربر می‌تواند با حرکت‌دادن انگشت خود در اطراف لبه‌‌ی نمایشگر با ساعت هوشمند کار کند. همچنین، همان‌طورکه پیش‌تر گفته شده بود، گلکسی‌واچ اکتیو ۲ با قابلیت پایش ضربان قلب ECG معرفی می‌شود. هرچند ممکن است چنین قابلیتی در زمان رونمایی فعال نباشد و در به‌روزرسانی‌های بعدی دستگاه دردسترس کاربران قرار بگیرد.

اواخر تیر، رندر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی‌واچ اکتیو ۲ نمایش داده شد و حالا آخرین اخبار از انتشار رندرهای جدیدی به‌وسیله‌ی Droid Life حکایت می‌کند که ازطریق مستندات وب‌سایت FCC‌ فاش شده است.

گلکسی واچ اکتیو 2

با توجه به تصاویر فاش‌شده، شاید این سؤال پیش بیاید که آیا حاشیه‌ی اطراف نمایشگر دستگاه می‌تواند حسگر لمسی را در خود جای دهد یا خیر. باید گفت تنها با دقت در تصاویر فاش‌شده نمی‌توان به‌درستی به این پرسش پاسخ داد و باید منتظر رویداد رونمایی باشیم تا اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی ساعت هوشمند جدید سامسونگ دراختیار داشته باشیم.

انتظار می‌رود گلکسی‌واچ اکتیو ۲ در دو نسخه با نمایشگرهای ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری به بازار عرضه شود. کاربران می‌توانند به‌انتخاب خود نسخه‌ی با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE را بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات