چیدمان دوربین پنل پشتی گلکسی نوت 10 رویت شد

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چیدمان دوربین گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت ۱۰ را نسبت به دستگاه‌های قبلی خود تغییر خواهد داد.
تبلیغات

چند سالی است که غول فناوری کره‌ای، گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری‌ S و نوت را با چیدمان دوربین در قسمت وسط پنل پشتی به بازار عرضه می‌کند. اما براساس آخرین اخبار به‌نظر می‌رسد که سامسونگ درصدد ایجاد تغییراتی در چیدمان دوربین پنل پشتی گلکسی نوت ۱۰ است.

وقتی تعداد دوربین‌ها و سنسورها در پنل پشتی دستگاه افزایش پیدا می‌کند، طراحی چیدمان آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تولیدکنندگان در طراحی چیدمان دوربین‌ها و سنسورها، سعی می‌کنند به‌گونه‌ای پیش بروند که پشت دستگاه ظاهری نامناسب نداشته باشد.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای چیدمان دوربین پنل پشتی گلکسی نوت ۱۰، راهکاری مانند آنچه در تصویر فوق نشان داده شده است را در پیش خواهد گرفت. این رندر براساس طراحی شماتیکی فاش‌شده‌ گلکسی نوت ۱۰ طراحی شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دوربین‌های پنل پشتی به قسمت سمت چپ تغییر موقعیت داده‌اند. موقعیت قرارگیری فلش دوربین کاملا از روی حدس و گمانه‌زنی انتخاب شده‌ و تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد موقعیت قرارگیری فلش به‌اشتراک گذاشته نشده است.

درنتیجه ممکن است سامسونگ درنظر داشته باشد موقعیت قرارگیری فلش را به‌جای آنکه بالای دوربین ToF و flood illuminator باشد، به قسمت پایین آن‌ها منتقل کند. حتی این احتمال وجود دارد که دو قسمت جزیره‌ای‌شکل بزرگ و کوچک را در یکدیگر ادغام کند. در این صورت، بین دو جزیره‌ی مربوط‌به دوربین و فلش، دیگر پنل رنگی‌ دستگاه قرار نخواهد داشت و هر دو قسمت به‌صورت یکپارچه کنار هم قرار می‌گیرند. 

با کمی دقت متوجه می‌شوید که در پنل پشتی دستگاه، خبری از حسگر ضربان قلب نیست. به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند پرچم‌دار بعدی خود را بدون حسگر ضربان قلب معرفی و به بازار عرضه کنند. البته باتوجه به اینکه سامسونگ حسگر ضربان قلب را در نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ نیز حذف کرد، چنین تغییری در گلکسی نوت ۱۰ خیلی شگفت‌انگیز نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات