مایکروسافت از لوگوی جدید سرویس جستجوی Bing رونمایی کرد

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه گوگل دست بالا را در رقابت موتورهای جستجو در اختیار دارد، اما سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه نظیر یاهو و مایکروسافت نیز بیکار ننشسته و به فعالیت خود برای جذب هر چه بیشتر کاربران ادامه می‌دهند. مایکروسافت نیز در این راستا آیکن موتور جستجوی Bing را تغییر داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به طور حتم در صورت نیاز برای جستجوی یک واژه یا هر چیزی در اینترنت، اولین گزینه‌ای که به ذهن هر کاربری می‌رسد، استفاده از موتور جستجوی گوگل است. اما باید به این موضوع اشاره کرد که در کنار گوگل سرویس‌های دیگری نیز فعالیت می‌کنند که شناخته شده‌ترین آن‌ها یاهو و بینگ هستند. مایکروسافت همچنان به تقویت و بهبود سرویس جستجوی خود امیدوار بوده و در این راستا نیز تلاش می‌کند. ردموندی‌ها در آخرین اقدام خود، آیکن این سرویس را تغییر داده‌اند.

مایکروسافت با تغییر آیکن سرویس جستجوی بینگ به این موضوع اشاره کرده که همچنان در فکر بهبود سرویس جستجوی خود و ارائه‌ی خدمات بهتر به کاربران است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لوگوی جدید سرویس جستجوی بینگ رنگ سبز به خود گرفته و طراحی آن با حذف جزئیات، تخت شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سخن‌گوی مایکروسافت، دلیل اصلی تغییر رنگ در لوگوی جدید، دیده شدن بهتر رنگ سبز در مقایسه با رنگ زرد است و از این‌رو این کمپانی انتظار دارد تا لوگوی جدیدش بیش از هر زمان دیگری دیده شود. این برای دومین بار در تاریخ تاسیس و راه‌اندازی سرویس جستجوی بینگ است که ردموندی‌ها اقدام به تغییر لوگو می‌کنند. این کمپانی پیش از این در سال ۲۰۰۹ و پس از آن در سال ۲۰۱۳ میلادی لوگوی سرویس بینگ را تغییر داده بود.

ریک ون در کوی، قائم مقام مایکروسافت در بخش تبلیغات در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما انتظار داریم تا سرویس جستجوی بینگ همچنان با روند رو به رشدی روبرو شده و در مسیر پیش‌بینی شده توسط مایکروسافت پیشرفت کند. ما تنها موتور جستجویی هستیم که رشدی ادامه دار و ثابت را تجربه می‌کنیم. سهم مایکروسافت در ۲۶ فصل اخیر بصورت ادامه داری تداوم پیدا کرده است. ما هرگز در فکر توقف نیستیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند سرویس جستجوی بینگ را بیش از پیش توسعه دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات