ترغیب کاربران به جست‌وجو هوش مصنوعی؛ گوگل روش‌های عجیبی آزمایش می‌کند

چهارشنبه 25 تیر 1404 - 21:00
مطالعه 1 دقیقه
لوگو گوگل / Google از نمای پایین
گوگل می‌خواهد با روش‌های جدید، کاربران را به استفاده از قابلیت AI Overviews ترغیب کند.
تبلیغات

گوگل در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی در AI Overview است که امکان تعامل بیشتر با بخش‌های مختلف متن را فراهم می‌کنند کاربران هنگام هایلایت‌کردن یک بخش، با سه گزینه روبه‌رو می‌شوند: توضیح بیشتر درباره‌ی متن انتخاب‌شده، جست‌وجوی تصویری مرتبط و کپی‌کردن مت

تغییر مذکور، نسخه‌ی ساده‌تری از قابلیت‌های قبلی است که حالا با کنترل‌های مشخص‌تری ارائه می‌شود. در نسخه‌ی جدید، قطعه‌متن‌ها در AI Overview خلاصه‌تر هستند و منابع را واضح‌تر نمایش می‌دهند

در نسخه‌های قبلی، انتخاب یک بخش از متن در AI Overviews باعث می‌شد لایه‌ی دیگری از پاسخ روی پاسخ قبلی ظاهر شود. حالا، دکمه‌های جدید ظاهراً این تجربه را به‌شکل قابل‌هدایت‌تر و منظم‌تری در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

قابلیت جدید احتمالاً بخشی از تغییرات گسترده‌تر گوگل در پاسخ‌های هوش مصنوعی است؛ از جمله اضافه‌شدن خلاصه‌های تولیدشده با هوش مصنوعی به فید دیسکاور.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات