زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ سوخت‌گیری «ترانسپورتر» جدید برای اول شدن کافی نبود!

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
این هفته بالاخره قسمت جدیدی از مجموعه فیلم‌های ترانسپورتر روی پرده سینما رفت با این تفاوت که دیگر شاهد حضور جیسون استاتهام نیستیم و شاید همین مسئله سبب شده که فیلم جدید آنچنان درخشان نباشد. زومجی در گزارش باکس‌آفیس این هفته، نگاهی به وضعیت فروش فیلم‌ها و همچنین معرفی آثار جدید اکران شده پرداخته است.
تبلیغات

پس از چندین هفته‌ پادشاهی رپرهای خیابان کامپتون بر باکس آفیس، بالاخره درام دینی سونی، «اتاق جنگ» که هفته‌ی پیش نشانه‌های صدرنشینی را از خودش بروز داده بود، این آخرهفته به هدفش رسید و «بچه‌ی ناف کامپتون» را بعد از سه هفته پایین کشید و همچنین در روزهای پایانی کند تابستان تبدیل به یک اتفاقِ غافلگیرکننده شد. به گزارش سونی این فیلم در هفته‌ی دوم اکرانش که مصادف با روز کارگر می‌شود، با افت ملایم ۱۸ درصد مواجه شد و ۹.۴ میلیون دلار از نمایش در یک هزار و ۵۲۶ منطقه بدست آورد. اگر تخمین‌های روز کارگر همین‌طوری ادامه داشته باشند، انتظار می‌رود مجموع فروش خانگی فیلم تا پایان روز دوشنبه به ۲۸ میلیون دلار برسد. «اتاق جنگ» توسط برادران کندریک با بودجه‌ی ۳ و نیم میلیون دلار ساخته شده است و پنجمین همکاری آنها و سونی را ثبت می‌کند؛ کسانی که سازنده‌ی فیلم موفق «ضدآتش» هم هستند که با بودجه‌ی نیم میلیون دلار ساخته شد و در نهایت بیش از ۳۳ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی فروخت. «اتاق جنگ» درباره‌ی زنی است که اتاق جنگی برای برنامه‌ریزی طراحی می‌کند تا وضعیت پُرکش و قوس ازدواجش را با کمک مستحکم کردن ایمانش به خدا درست و راستی کند.

برای مشاهده کامل باکس‌آفیس این هفته به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات