زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس: صدرنشینی غیرمنتظره رپرها با Straight Outta Compton

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
این هفته در باکس آفیس همه‌چیز به رپــرها ختم می‌شود! نگاهی به اتفاقات پیرامون اکران فیلم زندگینامه‌ای/موزیکال «بچه‌ی ناف کامپتون» می‌اندازیم و همچنین می‌بینیم نظر منتقدان نسبت به تازه‌اکران‌ها چه بوده است.
تبلیغات

این هفته فیلمی که باکس آفیس را به آتش کشیده، تمام نظرها را به خودش جلب کرده و مهم‌تر از همه با فروش خوبش به بیرون آمدن ماه آگوست از وضعیت عقب‌ماندگی‌اش کمک کرده، نه فیلمی دیگر از مارول است و نه اکشنی تام کروزی، بلکه داستان زندگی گروه رپــرهای N.W.A در فیلم زندگینامه‌ای «بچه‌ی ناف کامپتون» (Straight Outta Compton). کمپانی یونیورسال که تاکنون بعد از «خشمگین ۷»، «دنیای ژوراسیک» و «مینیون‌ها» سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود، ظاهرا باید «بچه‌ی ناف کامپتون» را هم به جمع «هیت»های امسالش اضافه کند. چون فیلم موفق شده در  بازار امریکا و کانادا ۵۶.۱ میلیون دلار به عنوان افتتاحیه به جیب بزند و به سادگی به بالاترین نقطه‌ی جدول صعود کند.

برای مطالعه کامل باکس آفیس این هفته، به زومجی مراجعه کنید.

man from uncle

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات