وب‌گرد: تایم‌لاین‌های محرمانه، ابزاری برای یادآوری پیاده‌روی روزانه و چیزهای دیگر

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Secretly Meet

اینجا محلی برای راه‌اندازی تایم‌لاین‌های محرمانه، ایمن و قابل دسترسی برای دوستان و مشتریان خاص شما بدون نگرانی از فاش شدن اطلاعات شما محسوب می‌شود. برای رسیدن به این هدف Secretly Meet، وب‌سایت‌هایی موقت ایجاد می‌کند که تنها تا زمانی که مرورگر شما باز و آنلاین باشد، معتبر و قابل دسترس هستند.

Secretly Meet

Place My Past

هر مکان، داستانی برای خود دارد. شما نیز به روایت داستان درباره مکان‌هایی که بوده‌اید بپردازید. به کمک حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی وارد شوید، تا سرور Place My Past اطلاعات و نقشه‌های شما و افراد خانواده‌تان را به  پروفایل شما وارد (Import) کند. از این پس، به کمک ابزارهای ناوبری نقشه، می‌توانید مکان‌های مختلف را شناسایی کرده و در مورد آنها داستان‌های خود را بنویسید یا در مورد مکان‌هایی که اجداد شما در آنجا می‌زیسته‌اند اطلاعات جالبی کسب کنید.

Place My Past

Orbitz Labs

این تقویم‌های رنگارنگ به شما کمک می‌کنند که بدانید در فصل‌های پر مسافرت، باید چه چیزهایی را در هتل‌ها انتظار داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید با شناسایی زمان‌هایی که قیمت‌ها کاهش می‌یابد، برنامه‌ریزی و پس‌انداز‌ خود را منسجم‌تر و مدیریت شده دنبال کنید. علاوه بر این، مربع‌های رنگی نشان داده شده در شکل، میانگین قیمت‌ اقامت در اتاق‌های هتل‌ها در آن روز را نمایش می‌دهند.

Orbitz Labs

Human

Human، اپلیکیشنی برای پیاده‌روی‌های روزانه به مدت ۳۰ دقیقه یا بیشتر است. Human به شما در گام برداشتن، رکاب زدن و دویدن بدون وقفه و مؤثر، کمک فراوانی می‌کند. تلفن‌ خود را در جیب یا کیف خود قرار دهید و روزتان را شروع کنید. همین الان می‌توانید به ۱۵۰ هزار نفری که به Human پیوسته‌اند، ملحق شوید.

Human App

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات