با مدرسه آنلاین اینورس آشنا شوید

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
پس از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اهمیت آموزش آنلاین بر همگان ثابت شد. در‌ادامه، پلتفرم آموزش آنلاین مدرسه اینورس را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

پس از همه‌گیری ویروس کرونا، حوزه آموزش نیز از این ویروس در امان نماند و دستخوش تغییراتی گسترده شد؛ به‌طوری‌که مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها تعطیل شدند و آموزش حضوری جایش را به آموزش آنلاین داد.

در بیش از یک سال اخیر، کشورمان نیز رونمایی و تولد پلتفرم‌هایی برای آموزش آنلاین را شاهد بود که پیش از کرونا حوزه چندان جذابی به‌نظر نمی‌رسیدند. در‌کنار معرفی انواع پلتفرم‌ها و زیرساخت‌ها به‌منظور برگزاری دوره‌های آنلاین، شماری از آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها پلتفرم‌های اختصاصی‌شان را راه‌اندازی کردند تا بتوانند علاوه‌بر عبور از بحران ناشی از کرونا، همچنان به رسالتشان به‌عنوان مرجع آموزشی عمل کنند.

فارغ از همه‌گیری ویروس کرونا، باید قبول کرد که یافتن مهارت جدید به‌معنی سرمایه‌گذاری برای آینده است. درواقع، می‌توانید از مهارت‌های جدید برای ارتقا در شغل فعلی‌تان استفاده کنید یا حتی مهارتی برای شغل ایدئالتان به‌دست آورید. ویروس کرونا باعث شده است زمان کافی برای یادگیری مهارت جدید فراهم شود.

مدرسه اینورس یکی از مراکز آموزشی است که با وجود شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌هایش را با تمرکز بر ارائه دوره‌های حوزه‌های هنر، دیزاین، کسب‌وکار و مُد و لباس به‌صورت آنلاین ادامه داد. اینورس فعالیتش در حوزه آموزش را از ۱۲ سال پیش آغاز کرده است.

اگر شرکت در دوره‌های آنلاین را تجربه کرده باشید، می‌دانید شرکت در این دوره‌ها معمولا به دو شکل است. اغلب دوره‌های آنلاین برگزاری زنده و آنلاین کلاس‌ها را شامل می‌شود که در بسیاری از مواقع، امکان مشاهده مجدد ویدئو کلاس درس وجود ندارد.

اینورس برای ارائه تجربه‌ای بهتر، راهکارهای موجود را ترکیب کرده است؛ به‌طوری‌که ابتدا ویدئوهای ضبط‌شده برای ارائه مباحث در‌اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و سپس دانشجویان تمرین‌ها و پروژه‌های ارائه‌شده را در تعامل با استاد دوره انجام می‌دهند. درضمن، دانشجویان درصورت بروز مشکل یا داشتن سؤال، از‌طریق ارتباط اینترنتی می‌توانند سؤالات و ابهامات موجود را با استادان دوره‌ها در میان بگذارند و آن‌ها را رفع کنند.

مدرسه آنلاین اینورس در زمینه‌های مختلف دوره‌های آموزشی از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای برگزار می‌کند. برخی از این دوره‌ها عبارت‌اند از: تبلیغات، کسب‌و‌کار، VFX، گرافیک، بازی‌سازی، انیمیشن، موشن‌گرافیک، مُد و لباس، تصویرسازی، طراحی صنعتی، عکاسی و فیلم‌سازی. گفتنی است تمامی کلاس‌ها آنلاین برگزار می‌شوند و برای شرکت در آن‌ها فقط به اینترنت نیاز خواهید داشت تا بتوانید علم روز دنیا در زمینه‌های مختلف را کسب کنید.

ثبت نام در مدرسه آنلاین اینورس

گذراندن دوره‌های آنلاین اینورس چگونه است؟

اعضای مدرسه آنلاین اینورس تمام تلاششان را کرده‌اند تا کیفیت برگزاری دوره‌های آنلاین به سطحی فراتر از دوره‌های حضوری برسد. هنرآموز پس از ثبت‌نام در دوره مدنظر، به فهرستی از ویدئوهای مرتبط با آن دوره دسترسی خواهد داشت و باید تمرینات درخواستی را برای مدرس دوره ارسال کند.

با‌توجه‌به نوع مهارت‌هایی که در مدرسه آنلاین اینورس آموزش داده می‌شود، وجود محیطی تعاملی بسیار مهم است تا بتوان به بهترین شکل ممکن ارتباط دوطرفه بین هنرجو و استاد را حفظ کرد. اینورس بستری فراهم‌ کرده است که در آن هنرجویان می‌توانند علاوه‌بر ارائه تمرین و پروژه‌ها، همواره سؤالاتشان را مطرح کنند و از راهنمایی‌های استادان بهره‌مند شوند. افزون‌براین، کوشیده است حضور در کلاس‌ها را در محیط مجازی نیز شبیه‌سازی کند.

دوره های آنلاین مدرسه آنلاین اینورس

مدرس دوره نیز با استفاده از پلتفرم مخصوص مدرسه آنلاین اینورس، تمرینات را بررسی و نکات موردنیاز را برای هنرآموز شرح می‌دهد.در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دوره در مدرسه آنلاین اینورس قابل‌دسترس هنرآموزان است که به‌صورت فصلی به‌روز می‌شوند. هر هفته نیز دوره‌ای جدید به هنرآموزان معرفی می‌شود که از طریق وب‌سایت اینورس قابل‌دسترس هستند.

در صفحه مخصوص به هر دوره، اطلاعات بسیاری وجود دارد تا هنرآموز شناخت کاملی از مهارت مدنظر به دست آورد. همچنین امکان تماشای دمویی از دوره مدنظر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. درواقع با استفاده از المان‌های مختلفی که برای هر دوره تعریف شده است، هنرآموز می‌تواند مناسب بودن دوره برای شرکت در آن را بسنجد و در صورت تمایل با پرداخت هزینه به ویدئوهای دوره دسترسی پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات