ابزارهای هفته: اسکرین‌شات از صفحه‌ی آیفون تا یافتن قالب وردپرسی یک سایت

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
مطالعه 4 دقیقه
در ابزارهای این هفته به اسکرین‌شات از صفحه‌ی آیفون تا یافتن قالب وردپرسی سایت‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

HomeScreen

homescreen

همه ما عاشق کشف اپلیکیشن‌های کاربردی و مفرح جدید هستیم. برای شما هم احتمالا  پیش آمده که در کنار دوستان خود در حال گفتگو هستید که یکی از دوستان گوشی هوشمند خود را از جیب خارج می‌کند، همان لحظه دوست دارید بدانید او بر روی دستگاه خود چه اپلیکیشن‌هایی نصب کرده یا اینکه به کلی به چه برنامه‌هایی علاقه دارد.

HomeScreen سایتی است که دارندگان آیفون اسکرین شاتی از صفحه خانگی دستگاه خود تهیه می‌کنند و با آپلود در سایت، اپلیکیشن‌ها یا تصویر پس‌زمینه  دستگاه خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند. با این سایت جالب ممکن است به تصویر پس زمینه آن‌ها، بازی‌های نصب شده، اپلیکیشن‌های کاربردی یا هر چیزی دیگری علاقه‌مند شوید و بخواهید آن را دانلود کنید. حتی اگر کاربر پلتفرم اندروید هستید نیز می‌توانید از این سایت بهره جویید و اپلیکیشن‌هایی که در تصاویر خواهید دید در گوگل پلی نیز حضور خواهند داشت.

Privacy Grade

privacygrade

این روز‌ها حفاظت از حریم شخصی در محیط آنلاین تبدیل به یکی از دغدغه‌های ما شده است و در این میان ابزار‌های هوشمندی مثل تلفن‌های همراه و تبلت‌ها می‌توانند نقش زیادی در به خطر انداختن این حریم داشته باشند.

بدون توضیحات اضافه، سایت عالی Privacy Grade را به شما معرفی می‌کنم که قادر است بر حسب فاکتور‌های مختلف برچسب امنیتی به اپلیکیشن‌های موجود در استور‌ها بدهد و آن‌هایی که از امنیت بیشتری برخوردارند را به شما نشان دهد. با اینکه این سایت تنها برای اپلیکیشن‌های اندرویدی است اما به خوبی می‌دانیم که اغلب آن‌ها نسخه iOS نیز دارند. به دنبال اپلیکیشن دلخواه خود بگردید و میزان امنیت آن را بررسی کنید.

what wp theme is that

wwtit

ممکن است بخواهید سایت جدیدی را پایه گذاری کنید و برای پوسته ظاهری وردپرس آن نیز از یک سایت زیبا الگو بگیرید. حال از کجا باید پوسته‌‌ی شبیه به آن سایت زیبای الگو برای وردپرس پیدا کنید؟

جواب این سوال را سایت whatwpthemeisthat.com به خوبی می‌داند. همانطور که بخوبی می‌دانید پوسته سایت‌های وردپرس تنوع بسیار زیادی دارند اما آن‌هایی که رواج پیدا کرده‌اند اکنون ظاهری تکراری به خود گرفته‌اند و از نظر قابلیت نیز چیز خاصی را عرضه نمی‌کنند. بنابراین زمانی که به یک پوسته زیبا در یک سایت برمی‌خورید و پیش خود می‌گویید سایت من حتما باید این شکلی باشد، بسیار خوب است که چنین سایتی بتواند در شناسایی و پیدا کردن این پوسته به شما کمک کند. خیلی راحت آدرس سایت دلخواه را وارد کنید تا به شما نام پوسته، محلی که می‌توانید آن را بیابید، نام لایسنس و همچنین رایگان یا پولی بودن آن پوسته سایت را به شما اطلاع دهد.

ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا

creepyplaces

مکان‌های ترسناک در دنیا کم نیستند و برای پیدا کردن ترسناک‌ترین آن‌ها تنها لازم است به این سایت سر بزنید. برخی از آن‌ها به سبب تاریکی زیاد، برخی به علت سبک معماری خاص و شاید بخاطر اینکه بسیاری افراد در مکانی کوچک به دور یکدیگر جمع می‌‌شوند ترسناک شده‌اند. در هر حال اگر مشتاق به دریافت اطلاعات بیشتر درباره ترسناک‌ترین مکان‌های زمین هستید، به سایت ذکر شده مراجعه کنید.

‌Batch

زمانی که شما یک گوشی هوشمند در اختیار دارید، چیزی که می‌تواند شما را نسبت به وضعیت دستگاه و اپلیکیشن‌هایتان آگاه کند، قطعا اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌ها هستند. برخی از اعلان‌ها به ما خبر‌های فوری را اطلاع می‌دهند، برخی دیگر میزان درصد باتری و برخی پیام‌های دریافت شده جدید. سایت بسیار جالب Batch با هدف شناسایی و رهگیری همه اعلان‌هایی که در تمام گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در هر حال اطلاع دادن به صاحب خود هستند، به وجود آمده است و قصد دارد مکانی واحد را برای جستجو در بین تمام اعلان‌ها فراهم کند.

ایده‌ای بسیار جالب که باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی اعلان‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید، به دنبال نام یک اپلیکیشن خاص بگردید یا اینکه آدرس آیتونز یا گوگل پلی آن را وارد کنید. این سایت همچنین باعث می‌شود شما سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جدید کشف کنید و تمام اپلیکیشن‌هایی که به صورت روزانه در حال ارسال اعلان هستند را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات