وب‌گرد: بهبود قدرت بینایی، جستجو بر اساس تصویر و چیزهای دیگر

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Eye Doctor Trainer

نمی‌خواهید قدرت بینایی خود را بهتر کنید؟ شاید به این ترتیب خستگی چشم و عینک را برای همیشه کنار بگذارید. شاید از مشکلات بینایی رنج ببرید یا فقط بخواهید سلامت چشمانتان را بعد از خیره شدن‌های روزانه و زیاد به مانیتور حفظ کنید. اپلیکیشن Eye Doctor Trainer مجموعه‌ای از تمرین‌های ۶ مرحله‌ای را برای حفظ سلامت و تقویت چشم‌ها به شما ارائه می‌کند.

Eye Doctor Trainer

ASAP54

وقتی کلمات برای توصیف آنچه که به دنبالش هستید کافی نیستند، از موضوع عکس گرفته و آن را آپلود کنید. در ادامه ASAP54، بر اساس پیشنهادهای Style-Savvy، به شما در یافتن گزینه‌های مشابه کمک خواهند کرد. با هدف نمایش نتایج قابل قبول‌تر، گروهی از سبک‌شناسان حرفه‌ای نیز در این کار فعالیت می‌کند.

ASAP54

Stamp Yo Face

چهره شما دوست‌داشتنی است. در واقع آنقدر دوست‌داشتنی که باید بر همه‌جا اثری از آن به چشم بخورد! در Stamp Yo Face شما می‌توانید چهره‌ خود را با درج بر روی مُهرها آماده کرده و سپس آن را بسازید. تجربه‌ای جالب که شاید در شرایطی جای امضاء را نیز بگیرد!!

Stamp Yo Face

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات