تصویری از تفاوت ابعاد نمایشگر اپل واچ سری ۷ با نسل گذشته منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری منتشر شده است که حاشیه نمایشگر بسیار اندک اپل واچ سری ۷ را در مقایسه با نسل گذشته نمایان می‌کند و دید بهتری از جدیدترین ساعت هوشمند اپل ارائه می‌دهد.
تبلیغات

هفتمین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل قرار است فردا در ویترین خرده‌فروشی‌ها دردسترس خریداران قرار بگیرد و در همین راستا، شاهد بررسی‌های اولیه‌ی این محصول هستیم. یکی از تفاوت‌های ظاهری اپل واچ سری ۷ به نمایشگر آن بازمی‌گردد که حاشیه‌های آن تنها ۱٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و به موجب آن، اپل توانسته است با افزایش ناچیز ابعاد شاسی، نمایشگر به‌مراتب بزرگ‌تری در این محصول تعبیه کند.

اپل می‌گوید اپل واچ سری ۷ دارای نمایشگر ۲۰ درصد بزرگ‌تر از سری ۶ است و درواقع، این مهم به دلیل کاهش حاشیه‌ها است که باعث می‌شود صفحه در لبه‌ها کمی خم شود. اپل در وب‌سایت خود ساعت مذکور را از لحاظ سخت‌افزاری با نسل گذشته بررسی کرده؛ اما از لحاظ ظاهری، تصویری در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که در حقیقت نخستین تفاوت‌های بین اپل واچ جدید با نسل گذشته را برجسته می‌کند.

تصویر یادشده اپل واچ سری ۷ را نشان می‌دهد که دارای نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از سری ۶ است. اپل همچنین برای بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ‌تر، رابط کاربری watchOS را به همراه دکمه‌های بزرگ‌تر و صفحه‌کلید QWERTY به‌روز کرده است. اپل واچ سری ۷ در کنار نمایشگر بزرگ‌تر، از شارژ سریع‌تر و دوام بیشتر برخوردار است.

جدیدترین ساعت هوشمند اپل علاوه‌ بر مقاومت در‌ برابر آب تا عمق ۵۰ متری، از گواهینامه IP6X برای مقاومت در‌ برابر گرد‌و‌غبار برخوردار است؛ اما از SiP مشابه سری ۶ بهره می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سرعت شارژ شدن آن اشاره کرد که ادعا می‌شود ۳۳ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است و می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری ساعت را در ۴۵ دقیقه شارژ کند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات