تماشا کنید: ویدئوهای یوتیوبرها از جعبه‌گشایی اپل واچ سری ۷

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌دنبال عرضه اپل واچ سری ۷، یوتیوبرها به‌سراغ جعبه گشایی جدیدترین ساعت هوشمند اپل رفته‌اند که به‌موجب آن می‌توانیم با تغییرات و جزئیات طراحی گجت مذکور بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

اپل واچ سری ۷ جدیدترین دستاورد اپل در دنیای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود که برخلاف شایعات، بر همان مؤلفه‌های طراحی پیشین کوپرتینویی‌ها استوار است؛ یعنی فریم و نمایشگر مانند گذشته به‌شکل گِرد و محدب درآمده است. افزون‌براین، هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که کاملاً با بندهای گذشته نیز سازگار است. اپل مدعی است که اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ جهان مجهز شده است که مقاومت دربرابر ضربه و خط‌وخش را به‌طور درخورتوجهی افزایش می‌دهد.

اپل در ساعت هوشمند یادشده از ارائه حسگرهای بیولوژیکی جدید نظیر حسگر پایش دمای بدن و گلوکز خون صرف‌نظر کرده است. بااین‌حال، در نمای جلویی دستگاه نمایشگر بزرگ‌تری درمقایسه‌با نسل گذشته شاهد هستیم. افزون‌براین، اپل واچ سری ۷ با‌‌توجه‌‌‌به کاهش حاشیه‌ها، تقریباً ۲۰ درصد محتوای بیشتری از نسل گذشته و ۵۰ درصد بیشتر از اپل واچ سری ۳ پوشش می‌دهد. اپل می‌گوید نمایشگر جدید با تکنیک پیشرفته‌تری لمینت شده است و ۴۰ درصد حاشیه‌های باریک‌تری از نسل گذشته دارد.

به‌طورکلی، نمایشگر تعبیه‌شده در اپل واچ سری ۷ بادوام‌تر از هر زمان دیگری است و غول دنیای فناوری به‌جای طرح کابلی قدیمی، از طرح تماسی استفاده کرده است. نمایشگر جدید برای نخستین‌بار به فرایند قالب‌گیری فشار تزریق‌پایین (LIPO) نیاز دارد و ظاهراً اپل از خط‌تولید OLED جدیدی برای آن استفاده کرده است که می‌تواند کارایی را افزایش و هزینه‌های پنل را کاهش دهد.

اپل واچ سری ۷ شاسی بازنگری‌شده‌ای دارد که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر رتینا را در خود جای داده است. اپل از سیستم مدیریت قدرت پیشرفته نیز بهره می‌برد که با استفاده از کابل USB-C جدید شارژ سریع مغناطیسی، شارژ سریع‌تری ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، گزارش کمیسیون فدرال ارتباطات ایالت متحده آمریکا (FCC) نشان می‌دهد که اپل واچ سری ۷ از ماژول بی‌سیم ۶۰٫۵ گیگاهرتز برای انتقال سریع اطلاعات برخوردار است.

جدیدترین ساعت اپل علاوه‌بر مقاومت در‌برابر آب تا عمق ۵۰ متری، از گواهینامه IP6X برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار برخوردار است؛ بااین‌حال، از همان SiP مشابه سری ۶ بهره می‌گیرد. نسخه‌های پایه اپل واچ سری ۷ با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم اکنون در پنج رنگ عرضه می‌شود که اپل آن‌ها را آبی، سبز، نیمه‌شب، نور ستاره و قرمز می‌نامند. نسخه فولاد ضدزنگ نیز در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی و طلایی در‌دسترس قرار دارد و یک مدل تیتانیوم مشکی فضایی نیز به آن‌ها اضافه شده است.

تماشا در یوتیوب

تماشا در یوتیوب

تماشا در یوتیوب

تماشا در یوتیوب

تماشا در یوتیوب

تماشا در یوتیوب

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات