کاربران اپل واچ از پاره شدن بندهای سولو لوپ شکایت دارند

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود برخی از کاربران ساعت هوشمند اپل از ترک برداشتن و پاره شدن بندهای سولو لوپ شکایت دارند و می‌خواهند آن‌ها را با بندهای دیگری جایگزین کنند.
تبلیغات

سال گذشته اپل مجموعه‌ای از بندهای جدید اپل واچ را با نام سولو لوپ (Solo Loop) رونمایی کرد که شامل هیچ سَگَکی برای باز و بسته شدن نیستند و کاربران باید آن‌ها را متناسب با اندازه مچ دستشان سفارش بدهند. راحتی این نوع بندها با استقبال بسیاری از خریداران مواجه شده است؛ اما ظاهراً برخی کاربران پس از مدتی استفاده از بندهای سولو لوپ، با ترک خوردن یا پاره شدن آن مواجه شده‌اند.

تعدادی از کاربران در انجمن رسمی اپل و ردیت گزارش داده‌اند که بندهای سولو لوپ پس از چند ماه استفاده، خاصیت کشسانی‌شان را از دست می‌دهند و به‌مرور روی آن‌ها ترک‌هایی نمایان می‌شود که ممکن است به پاره شدن بند منجر شوند. یکی از کاربران دراین‌باره می‌گوید:

من عاشق بندهای سولو لوپ بودم؛ زیرا واقعاً راحت‌ترین بند برای فعالیت‌های روزمره محسوب می‌شوند. متأسفانه در بند سولو لوپ من یک پارگی ریز ایجاد شد و سرانجام پس از حدود ۱۰ ماه، کاملاً پاره شد. من قصد دارم آن را با مدل استاندارد ورزشی جایگزین کنم؛ اما بسیار گران است و مانند سولو لوپ راحت نیست. البته کار راه‌انداز است.

برخی کاربران ادعا می‌کنند که موفق شده‌اند بندهای آسیب‌دیده را برای جایگزینی به خرده‌فروشی‌های اپل ببرند؛ اما برخی دیگر کاملاً به فکر خرید بندهای دیگر هستند. البته تنها بندهای سیلیکونی سولو لوپ نیستند که با نارضایتی کاربران مواجه شده‌اند؛ چراکه عده‌ای از مشکلات کشسانی در بندهای بافته‌شده سولو لوپ نیز شکایت دارند.

گزارش‌های مذکور در حالی منتشر می‌شود که انتظار می‌رود اپل ابعاد نسل بعدی ساعت هوشمندش را برای اولین بار در سه سال گذشته افزایش بدهد. شنیده‌ها از آن حکایت دارند که اپل واچ سری ۷ می‌تواند‌ در دو ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شوند که از مدل‌های فعلی یک میلی‌متر بزرگ‌تر هستند. سازگاری بندهای قدیمی با مدل‌های جدید اپل واچ و بلعکس، سازگاری بندهای جدید با مدل‌های قدیمی گجت‌های مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات