شایعه: تولید انبوه اپل واچ سری ۷ اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته دیجی‌تایمز، تولید انبوه نسل بعدی اپل واچ که به دلیل پیچیدگی طراحی متوقف شده بود، می‌تواند اوایل مهر از سر گرفته شود.
تبلیغات

گفته می‌شود اپل در آستانه رونمایی از نسل بعدی ساعت‌های هوشمندش با چالش‌هایی در فرایند تولید مواجه شده است. در هفته جاری گزارشی از Nikkei Asia ادعا می‌کرد که مونتاژکنندگان اپل به‌دلیل پیچیدگی‌های طراحی جدید و دشواری‌های بکارگیری حسگر سنجش فشار خون، تولید اپل واچ را متوقف کرده‌اند.

دیجی‌تایمز نیز در همین راستا گزارشی را تدوین کرده است که براساس آن، شرکای اپل قرار است تولید انبوه اپل واچ سری ۷ را از پایان ماه سپتامبر آغاز کنند. درواقع، این بازه زمانی می‌تواند از تأخیر کوتاهی در عرضه محصول حکایت داشته باشد؛ چراکه Nikkei Asia مدعی است که تولید انبوه ساعت مذکور ابتدا برای اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) برنامه‌ریزی شده بود.

البته هنوز مشخص نیست که آیا تأخیر در تولید بر عرضه اپل واچ سری ۷ تأثیر می‌گذارد یا خیر؛ اما به احتمال زیاد غول دنیای فناوری مدل‌های جدید را مانند سُنت همیشگی‌اش در رویداد سپتامبر رونمایی خواهد کرد و شاید پیش‌فروش‌ها به‌دلیل کمبود عرضه، در زمان‌های طولانی‌تری به دست مشتریان برسد.

به‌طور کلی، انتظار می‌رود این گجت ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری داشته باشد و به شاسی کاملاً بازطراحی‌شده با لبه‌های تخت مزین شود. حاشیه‌های کمتر به افزایش ابعداد نمایشگر منجر خواهد شد و تراشه S7 قلب تپنده آن خواهد بود. افزون‌براین، گفته می‌شود اپل به‌منظور افزایش شارژدهی، از ارائه حسگرهای جدید در ساعت مذکور صرف‌نظر کرده است و باتری حجیم‌تری نیز تأمین انرژی آن را برعهده خواهد داشت.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات