قیمت گلکسی واچ ۴ و مدل کلاسیک آن فاش شد

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در آینده نزدیک می‌خواهد نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را رونمایی کند. با نزدیک‌شدن به زمان معرفی این محصولات، اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود.
تبلیغات

باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch4 سامسونگ مدلی کلاسیک داشته باشند. طبق رندرهای منتشرشده، مدل کلاسیک گلکسی واچ ۴ برخلاف نسخه اصلی حاشیه چرخان دارد و از مدل اصلی گران‌تر است. 

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی واچ ۴ را در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و به‌ترتیب با قیمت ۳۵۰ تا ۳۷۰ و ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی بازار عرضه خواهد کرد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک در رنگ مشکی

گلکسی واچ ۴ نسخه کلاسیک که دارای حلقه یا حاشیه چرخان است

به‌گزارش gsmarena، نسخه کلاسیک گلکسی واچ ۴ نیز در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری و به‌ترتیب با قیمت ۴۷۰ تا ۵۰۰ و ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به‌دست مشتریان خواهد رسید. به‌عبارت‌دیگر، مشتریان برای خرید نسخه بزرگ‌تر مجهز به صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر، باید ۳۰ یورو بیشتر پرداخت کنند.

در مقام مقایسه، گلکسی واچ ۳ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌ترتیب با قیمت ۴۳۰ و ۴۶۰ یورو به بازار عرضه شد که مثل گلکسی واچ ۴ بین این دو اختلاف قیمت ۳۰ یورویی دیده می‌شود. گلکسی واچ ۳ با مدل کلاسیک به بازار عرضه نشد؛ اما برای خرید مدل LTE آن، مشتریان باید ۵۰ یورو بیشتر پرداخت می‌کردند.

یک سال قبل از معرفی گلکسی واچ ۳ که سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را معرفی کرد، مدل ۴۰ میلی‌متری را با قیمت ۲۵۰ یورو و مدل ۴۴ میلی‌متری را با قیمت ۲۷۰ یورو فروخت. با‌این‌حال، درباره قیمت گلکسی واچ ۴ اکتیو یا اصلا معرفی شدن یا نشدن چنین محصولی هنوز اطلاعاتی نداریم.

به‌طور خلاصه، قیمت ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch4 از‌این‌قرار است:

  • گلکسی واچ ۴ معمولی ۴۰ میلی‌متری: ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو
  • گلکسی واچ ۴ معمولی ۴۴ میلی‌متری: ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو
  • گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۲ میلی‌متری: ۴۷۰ تا ۵۰۰ یورو
  • گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۶ میلی‌متری: ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو

اگرچه قیمت گلکسی واچ اکتیو ۴ هنوز مشخص نشده است، اگر قیمت این ساعت از دو مدل گلکسی واچ ۴ وا واچ ۴ کلاسیک ارزان‌تر نباشد، به‌معنای آن است که حداقل هزینه لازم برای ورود به دنیای ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر Wear OS سامسونگ درمقایسه‌با ساعت‌های تایزنی افزایش یافته است.

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

به‌هر‌حال، فقط بحث قیمت ساعت‌های سامسونگ مطرح نیست؛ چراکه این شرکت می‌خواهد همراه این ساعت‌ها گلکسی بادز ۲ را نیز رونمایی کند. ابتدا شایعه شده بود که قیمت گلکسی بادز ۲ بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ دلار خواهد بود؛ اما شایعه جدید از قیمت ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورویی آن در اروپا خبر می‌دهد. ازآنجاکه گلکسی بادز ۲ از قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) برخوردار نیست، گران‌تربودنش از گلکسی بادز لایو در زمان عرضه (۱۷۰ یورو) و قیمت فعلی گلکسی بادز پرو (۲۰۰ یورو) جای تعجب دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات