ساعت هوشمند «پیکسل» به همراه گوشی پیکسل 3 معرفی خواهد شد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید حاکی از آن است که گوگل از اولین ساعت‌ مچی هوشمند خود به همراه پرچم‌دار پیکسل 3 در پاییز رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

گوگل با وجود عرضه پلت‌فرم اندروید ور که اکنون با نام «ور اواس‌» شناخته می‌شود، هنوز از ساعت‌مچی هوشمند اختصاصی‌ خود رونمایی نکرده است؛ در واقع، پلت‌فرم مخصوص این شرکت برای گجت‌های پوشیدنی، به منظور اجرا روی دیوایس‌های سازندگان دیگر توسعه یافته است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که دوری گوگل از بازار ساعت‌های مچی هوشمند، پایدار نخواهد بود و به‌زودی این شرکت با رونمایی از اولین ساعت‌مچی هوشمند خود، تغییر رویه خواهد داد.

براساس شایعه جدید، گوگل درنظر دارد تا یک ساعت‌مچی هوشمند با برند «پیکسل» عرضه کند تا قابلیت‌های «ور اواس‌» را به نمایش بگذارد؛ بدین شکل، شاید پلت‌فرم نیمه جان اندروید ور که اکنون با نام تجاری دیگری شناخته می‌شود، بتواند مجدداً در برابر واچ‌اواس اپل قد علم کند. ایوان‌ بلس که وی را با نام کاربری evleakes می‌شناسیم، مدعی شده است ساعت‌مچی هوشمند گوگل به همراه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال معرفی خواهد شد؛ همان‌طور که می‌دانید، غول جست‌وجوی اینترنت در پاییز ۹۷ از جانشین پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی خواهد کرد. همچنین اعلام شده است که نسل دوم هدفون بی‌سیم پیکسل باد (Pixel Buds) نیز به همراه اعضای جدید سری «پیکسل» به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حال‌حاضر، مشخص نشده است ساعت‌مچی هوشمند گوگل با برند «پیکسل» چه طراحی خواهد داشت یا چه مشخصاتی را ارائه می‌دهد؛ تنها به عرضه آن اشاره شده است. ال‌جی و هواوی از جمله سازندگان مطرحی هستند که برای عرضه ساعت‌ هوشمند با سیستم‌عامل «ور اواس» برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ شرکت کُره‌ای از چندین مدل ساعت جدید رونمایی خواهد کرد و رقیبش، هواوی به دنبال عرضه محصولی متفاوت است که تجربه بازی‌ را با ساعت‌های هوشمند امکان‌پذیر می‌کند. این شرکت چینی، مدتی پیش پتنت‌هایی را به منظور توسعه یک ساعت‌ هوشمند گیمینگ به ثبت رسانده است و کاربر با استفاده از ژست‌های حرکتی و ... که روی بند ساعت اعمال می‌شود؛ خواهد توانست ساعت مچی هوشمندش را به کنترل درآورد.

در رابطه با پرچم‌داران جدید گوگل هنوز اطلاعاتی به‌دست نیامده است اما مدتی پیش گفته شده بود که یک گوشی میان‌رده نیز با برند «پیکسل» توسط گوگل عرضه خواهد شد؛ آن‌طور که پیداست، هدف از عرضه این گوشی به‌دست آوردن جایگاهی در بازارهای در حال توسعه نظیر هند خواهد بود که گوشی‌های مقرون به صرفه از اهمیت زیادی نزد کاربران برخوردار هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات