اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند با صفحه نمایش دایره‌ای معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی نیز می‌خواهد وارد این دسته شده و ساعت هوشمند صفحه گردی را معرفی کند.
تبلیغات

امسال را می‌توان سال ساعت‌های هوشمند نامید چرا که بزرگانی مانند سامسونگ، اپل، سونی، ال‌جی و هواوی ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کردند که بیشتر آن‌ها نیز صفحه نمایش دایره‌ای داشتند. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی نیز می‌خواهد وارد این دسته شده و ساعت هوشمند صفحه گردی را معرفی کند. با زومیت همراه باشید.

اچ‌تی‌سی به دلیل اوضاع بد اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نتوانسته بسیاری از برنامه‌های خود را اجرایی کند. اسمارت واچ HTC نیز یکی از برنامه‌های این شرکت تایوانی بوده است که پس از ر حدود یک سال توقف به نظر می‌رسد جان تازه‌ای به خود گرفته و اچ‌تی‌سی قصد معرفی ساعت هوشمند دایره‌ای شکل را دارد.

اطلاعات در مورد این ساعت هوشمند بسیار کم است و تنها در مورد اسم کد آن با نام halfbeak، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و صفحه نمایش دایره‌ای آن اطلاعاتی داریم. کنفرانس اچ‌تی‌سی کمتر از سه هفته‌ی دیگر در روز ۷ مهر ماه برگزار می‌شود. در حالی که شایعات گذشته خبر از معرفی دو گوشی هوشمند در این روز می‌دادند اما حالا می‌توان این حدس را نیز زد که ممکن است گجت دوم یک ساعت هوشمند باشد.

خبر معرفی ساعت هوشمند توسط اچ‌تی‌سی در حال حاضر در حد شایعه است اما ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که این شرکت برای خروج از بحران به آن نیاز دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات