اپل واچ LTE از دیدگاه وب‌سایت اپل

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
اپل واچ LTE، سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود که به لطف سیم‌کارت داخلی خود، نیازی به آیفون برای برقراری تماس ندارد.
تبلیغات

از روی تخته‌ی موج‌سواری، تماس خود را پاسخ دهید، از سیری بخواهید که پیغامی ارسال کند، موسیقی مورد علاقه‌ی خود را هنگام دویدن گوش کنید؛ تمام این کارها را بدون نیاز به گوشی انجام دهید. به کمک اپل واچ ۳، می‌توانید تنها به کمک ساعت خود، هر کاری را که تمایل دارید، انجام دهید.

وقتی از گوشی‌تان دور می‌شوید، شبکه‌ی خود را از دست ندهید

  • تنها با ساعت خود، تماس برقرار و پیغام کوتاه ارسال کنید.
  • به ۴۰ میلیون موسیقی سرویس اپل از مچ دست‌تان دسترسی داشته باشید.
  • بدون نیاز به گوشی، از سیری بخواهید که برای شما مسیریابی یا پیغامی جهت یادآوری تنظیم کند.
  • گوشی‌تان را در خانه بگذارید؛ ولی پیغام‌های مربوط به برنامه‌های‌تان را از دست ندهید.

برترین ساعت ورزشی

اپل واچ سری ۳

پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی در اپل واچ ۳، به شما امکان می‌دهد که گوشی را در کمد باشگاه رها کنید و بدون اینکه نگران از دست دادن تماس یا پیغامی باشید، ورزش کنید؛ به‌علاوه، می‌توانید به دنیای بی‌کرانی از موسیقی، از مچ دست‌تان دسترسی داشته باشید.

اپل واچ سری ۳

جی‌پی‌اس و ارتفاع‌سنج

جی‌پی‌اس داخلی می‌تواند مسافت، سرعت و مسیر ورزش کردن شما را ذخیره کند. ارتفاع‌سنج هم، میزان سعود شما را نشان می‌دهد. وقتی به خانه برگردید، می‌توانید جزئیات کامل روند ورزش خود را بررسی کنید.

۴۰ میلیون ترانه برای ورزش

تمام ترانه‌های مورد علاقه‌ی خود را از مچ دست‌تان گوش دهید. به‌علاوه می‌توانید به رادیوهای زنده مثل Beats 1 هم گوش دهید. اگر هم به انگیزه‌ی بیشتری برای وزرش نیاز داشتید، از سیری بخواهید که مثل یک دی‌جی، فهرستی از برترین ترانه‌های جهان را برای‌تان پخش کند.

معیارهایی برای انگیزه‌ی بیشتر

به‌راحتی ورزش‌های مختلف مثل دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا را بررسی کنید. حتی اگر قرار است این ورزش‌ها را پشت هم انجام دهید، می‌توانید در آخر گزارشی کامل و طبقه‌بندی شده را دریافت کنید.

یک باشگاه متصل

تنها با یک اشاره می‌توانید ساعت اپل واچ ۳ را به ابزارهای ورزشی مختلف، متصل کنید. به کمک این موضوع، شاخص‌های مختلف را مثل میزان ضربان قلب، سرعت و کالری، همیشه و به‌صورت دقیق، در دسترس خواهید داشت.

اپل واچ ۳

آماده برای استخر و دریا

اپل واچ ۳ بدنه‌ای مقاوم در برابر مایعات دارد و می‌تواند ورزش‌های مربوط به استخر یا دریا را هم کنترل کند. پس از اینکه ورزش‌تان تمام شد، لرزش دستگاه، آب‌هایی را که وارد بلندگو شده باشد، خارج می‌کند.

مشاهده‌ی پیشرفت شخصی

اپل واچ ۳ روند ورزش شما را با جزئیات کامل به گوشی آیفون ارسال می‌کند تا بتوانید میزان پیشرفت‌تان را در بازه‌های زمانی مختلف، در گوشی خود ببینید.

همراهی برنامه‌های مورد علاقه

چه اهل دویدن باشید، چه وزنه‌برداری یا حتی یوگا، می‌توانید از برنامه‌های ورزشی مورد علاقه‌ی خود استفاده کرده ولی حلقه‌های مربوط به سطح تحرکتان را تمام و امتیاز آن‌ها را کسب کنید.

اپل واچ ۳

ردیاب حرکتی هوشمند: سه حلقه با یک هدف

اپل واچ ۳

اپل واچ ۳ تحرک شما را در طول روز ثبت می‌کند. مهم نیست که این تحرک به‌واسطه‌ی دوچرخه‌سواری یا ورزش در باشگاه انجام شود. در ضمن، اتصال به شبکه‌های مخابراتی، این امکان را به شما می‌دهد که میزان تحرک خود را از باشگاه، جاده یا حتی وسط دریا، به اشتراک بگذارید.

  • هدف روزانه‌ی شما، کامل کردن سه حلقه است.
  • هر زمان که نیاز داشته باشید، اپل واچ ۳ به مربی خصوصی شما تبدیل می‌شود.
  • با رقابت با دوستان و تشویق آن‌ها، انگیزه‌ی خود را افزایش دهید.
  • اپل واچ موفقیت‌های شما را تبریک می‌گوید.
اپل واچ ۳

کمتر بنشینید و بیشتر حرکت کنید

سه حلقه، میزان تحرک شما را در طول روز نشان می‌دهد. به کمک این حلقه‌ها می‌توانید مقدار نشستن، تعداد گام‌ها و کالری سوخته شده را مشاهده کنید. کافی است روزانه نیم ساعت ورزش کنید.

مربی شخصی هوشمند

درست مثل یک مربی شخصی، اپل واچ ۳، انگیزه‌ی لازم برای ورزش را به شما می‌دهد. این مربی هر روز صبح به شما وضعیت پیشرفت‌تان را نشان می‌دهد و عصرها، نکات لازم را برای تمام کردن حلقه‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن، هر ماه یک چالش جدید، با توجه به میزان تحرک روزانه‌ی شما، دریافت می‌کنید.

اشتراک‌گذاری حلقه‌های تحرکت با دوستان

برای انگیزه‌ی بیشتر، می‌توانید حلقه‌های مربوط به تحرک خود را با دوستان و خانواده‌ی خود مقایسه کنید. می‌توانید میزان پیشرفت آن‌ها را هم ببینید و تشویق‌شان کنید.

جشنی برای موفقیت‌های جدید

هر گاه که یک حلقه را تکمیل کنید، اپل واچ این موضوع را به شیوه‌ای جذاب به شما تبریک می‌گوید. به‌علاوه برای شکستن رکوردهای‌تان، امتیازهای خاصی دریافت می‌کنید.

ورزش برای همه، حتی با ویلچر

اپل واچ ۳ همه نوع ورزشی را در نظر دارد. این ساعت می‌تواند حتی تحرک افرادی را که از ویلچر استفاده می‌کنند، ثبت کند. در ضمن دو نوع ورزش خاص مخصوص این افراد وجود دارد.

 یک ابزار سلامت قدرتمند

اپل واچ ۳

اندازه‌گیری ضربان قلب در هر حالتی

اپل واچ ۳، ضربان قلب‌تان را در تمام روز اندازه‌گیری می‌کند. هنگامی که قدم می‌زنید، هنگامی که استراحت می‌کنید و حتی پس از خروج از باشگاه. به‌علاوه، هنگامی که ۱۰ دقیقه بدون تحرک باشید، ولی ضربان قلب‌تان بیش از حد نرمال باشد، پیغامی از ساعت دریافت خواهید کرد.

برنامه‌ی Apple Heart Study

اواخر امسال، اپل برنامه‌ای با نام Apple Heart Study عرضه می‌کند که داده‌های مربوط به اپل واچ را جمع‌آوری کند تا بتواند ریتم‌های نامنظم قلب را تشخیص دهد. این موضوع می‌تواند حمله‌های قبلی را پیش‌بینی کند. این برنامه به کمک موسسه‌ی Stanford Medicine و FDA ایجاد شده است.

ارسال کمک در شرایط بحرانی

پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی به کاربران اپل واچ ۳ کمک می‌کند تا بتوانند حتی زمانی که از گوشی خود فاصله دارند، یک درخواست کمک بحرانی ارسال کنند. مکان و کد پزشکی کاربر برای مخاطب‌های اصلی ارسال می‌شود.

اپل واچ ۳

نفس عمیق برای آرامش ذهن

به کمک انمیشن‌های زیبا و راهنمایی اپلیکیشن Breathe، نفس‌های عمیق بکشید و تمرکز خود را افزایش دهید. این اپلیکیشن برای تمرین‌های روزانه، شما را خبردار می‌کند و می‌توانید در آخر روز، تاثیر آن را روی ضربان قلب خود، ملاحظه کنید.

اپلیکیشن‌های سلامتی جانبی

اپلیکیشن مناسب می‌تواند به شما در زندگی سالم‌تر و رژیم‌های غذایی مناسب، کمک کند. این اپلیکیشن‌ها می‌تواند میزان نوشیندن آب، خوابیدن و حتی بیماری‌هایی نظیر دیابت را کنترل کند. اپل واچ ۳ به شما کمک می‌کند که از مناسب‌ترین اپلیکیشن برای بهبود سلامت خود استفاده کنید.

تمام اطلاعت در آیفون در یک جا

برنامه‌ی Health، تمام اطلاعات ذخیره‌شده توسط برنامه‌های سلامت را به‌صورت یکجا و روی گوشی آیفون‌تان نشان می‌دهد. می‌توانید با تغییر تنظیمات این برنامه، شاخص‌های مختلف را در بازه‌های زمانی متفاوت بررسی کنید. بخش Heart View هم، گزارش کامل‌تری از وضعیت ضربان قلب را نمایش می‌دهد.

اپل واچ ۳

کارهای روزمره‌ی خود را تنها با ساعت پیش ببرید

اپل واچ ۳

تماس‌های از دست‌رفته را پاسخ دهید، از سیری بخواهید که آلبوم موسیقی مورد علاقه‌ی شما را پخش کند یا مسیر رسیدن به رستوران را پیدا کنید. با اپل واچ ۳ می‌توانید بدون نیاز به گوشی، به اطلاعات مهم‌تان دسترسی داشته باشید و کارهای روزمره‌ی خود را پیش ببرید.

اتصال، حتی بدون گوشی

گوشی‌تان را در خانه جا گذاشته‌اید؟ به کمک اپل واچ ۳ می‌توانید همچنان پیغام متنی ارسال کنید یا موقعیت مکان‌تان را در اختیار دیگران قرار دهید. برای برقرار تماس می‌توانید از بخش تماس صوتی FaceTime هم استفاده کنید. به‌علاوه امکان ارسال کمک به وسیله‌ی بخش SOS هم وجود دارد.

سخن‌گویی سیری از ساعت

از سیری بخواهید که مثل یک دی‌جی، موسیقی‌های مطرح را پخش کند یا هزینه‌های‌تان را محاسبه کند. حالا سیری می‌تواند از طریق ساعت‌تان، شما را در پیدا کردن مسیر راهنمایی کند؛ چه از بلندگوی ساعت چه از طریق هدفون بی‌سیم.

صورت‌های مختلف

چهره‌ی ساعت را با سلیقه و اطلاعاتی که لازم دارید، شخصی سازی کنید. ساعت گوشی را به عکسی که دوستش دارید، مزین کنید یا برنامه‌ای را که زیاد اجرا می‌کنید، در آن قرار دهید. ظاهر ساعت را می‌توانید تنها با یک حرکت ساده تغییر دهید؛ روز را با یک ظاهر هوشمند از سیری آغاز کنید و وقتی به فرزندان‌تان می‌رسید، تصویری را از انیمیشن Toy Story جایگزین آن کنید.

اپل واچ ۳

از دست ندادن موضوعات مهم

اپل واچ ۳، بدون گوشی هم، شما را مطلع و متصل نگه می‌دارد. پردازنده‌ی قدرتمندتر دو هسته‌ای، برنامه‌ها را دو برابر سریع‌تر اجرا می‌کند. در ضمن، برنامه‌ی محبوب‌تان، به‌صورت خودکار، به‌روزرسانی می‌شود.

اپل واچ ۳

اپل واچ ۳ در رنگ‌ها و با بندهای مختلفی عرضه می‌شود تا بتواند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد. نظر شما در مورد این ساعت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات