از اپلیکیشن Samsung Notes بیشتر بدانید

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نرم‌افزار سامسونگ Notes مکمل قلم S Pen است که حالا بیش‌ازپیش کاربردی شده و به‌لطف ویژگی‌های جدید، بیشتر می‌توان به آن به‌عنوان نرم‌افزار یادداشت‌برداری تکیه کرد.
تبلیغات

ماجراجویی کهکشانی‌های بزرگ و دارای قلم سامسونگ، از سال ۲۰۱۱ شروع شد. وجه تمایز گلگسی نوت‌ها، قلم هوشمند و کارآمد و ابعاد بزرگ‌تر و مناسب‌تر برای یادداشت‌برداری بود. حالا با گذشت ۹ سال، گلگسی نوت ۲۰ اولترا آخرین دستاورد سامسونگ برای استفاده عاشقان خانواده‌ی نوت است که با تأخیر ۹ میلی‌ثانیه، بیش‌ازپیش برای طرفداران S Pen جذاب به‌نظر می‌آید.

قلم هوشمند سامسونگ به‌تنهایی نمی‌تواند شرایط ایدئالی از یادداشت‌برداری برای کاربر رقم بزند؛ بنابراین، داشتن محیط نرم‌افزاری مناسب برای این کار، می‌تواند شرایط را برای نوشتن با S Pen سامسونگ بهبود دهد. نرم‌افزار Samsung Note نرم‌افزاری بود که تاکنون کاربران خانواده‌ی نوت از آن برای یادداشت‌برداری استفاده می‌کردند؛ اما حالا سامسونگ با افزودن امکانات بیشتر و جدید، از اهمیت بیشتر این نرم‌افزار خبر می‌دهد.

نخستین نکته‌ای که در نرم‌افزار نوت سامسونگ ما را جذب خود کرد، تعامل مناسب آن با سیستم‌عامل ویندوز و سرویس One Note مایکروسافت و همگام‌سازی خودکار آن بود. درصورتی‌‌که حساب کاربری مایکروسافت شما روی هر دو دستگاه سامسونگ و ویندوزی‌تان دردسترس باشد و به اینترنت نیز متصل باشید، با نوشتن هر یادداشت جدید، پس از ۲۵ ثانیه در نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا و پس از ۴۵ ثانیه در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، می‌توانید ازطریق One Note مایکروسافت در ویندوز نیز به آن دسترسی داشته باشید.

خیلی از مواقع برای یادداشت‌برداری، به اسنادی با فرمت‌هایی نظیر PDF و DOCX نیاز پیدا می‌کنیم. سامسونگ در نسخه‌ی جدید Samsung Note امکان درون‌ریزی فرمت‌های محبوب و امکان خروجی‌گرفتن با آن‌ها را نیز فراهم کرده است. تبدیل دست‌خط به متن و طبقه‌بندی‌های بهینه و امکان تغییر پس‌زمینه‌ی تصاویر نیز از سایر ویژگی‌‌های نوت جدید سامسونگ است.

از دیگر قابلیت‌های جذاب و کاربردی سامسونگ نوت، امکان یادداشت‌برداری هم‌زمان با ضبط صدا است. این ویژگی زمانی می‌تواند بسیار کاربردی باشد ‌که بخواهید هم‌زمان با صدای ارائه‌دهنده یادداشت‌برداری کنید. درادامه، با قابلیت‌های ذکرشده بیشتر آشنا می‌شویم:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

آیا شما کاربران زومیت نیز از اپلیکیشن Samsung Notes استفاده کرده‌اید؟ درصورت استفاده، لطفاً تجربه‌هایتان را با ما و دیگران خوانندگان در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات