تماشا کنید:‌خودروی الکتریکی تاماهوک ساخت Dubuc Motors

یک‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر سال ۲۰۱۵ سال توسعه خودروهای الکتریکی بود، به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۶ سال معرفی خودروهای الکتریکی اسپرت پر قدرت باشد. پس از معرفی فارادی فیوچر، حالا دوبوک موتورز هم در حال جذب سرمایه برای تولید خودروی الکتریکی اسپرت خود است.
تبلیغات

مدت کمی پس از این که فارادی فیوچر از اولین مدل مفهومی خودروی الکتریکی خویش در جریان رویداد CES 2016‌ رونمایی کرد، استارت آپ دیگری خود را برای حضور در بازار خودروهای الکتریکی آماده کرده است. Dubuk Motors  درصدد است تا از طریق پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی StartEngine، سرمایه‌ی مورد نیاز برای تولید اولین خودروی الکتریکی خود را جلب کند. 

این شرکت که در کِبک کانادا واقع است مدعی شده که خودروی اسپرت Tomahawk مسافت ۳۰۰ مایل را با یک بار شارژ طی خواهد کرد و تنها در ۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود که حداکثرسرعت این خودرو ۱۶۰ مایل در ساعت باشد. این شرکت درصدد است تا خودروی خود را برای فروش در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند که اتفاقا همان سالی است که فارادی فیوچر هم خودروی الکتریکی خود رابه بازار عرضه خواهد کرد. در حال حاضر این شرکت به دنبال جذب سرمایه‌ی ۲۵ میلیون دلاری از طریق کمپین سرمایه‌گذاری جمعی خود است. 

این خودرو به بدنه‌ی آلومینیومی با سیستم تعلیق هوای قابل تنظیم و دو موتور در جلو و عقب خود مجهز است. داخل این خودرو طراحی مدرنی دارد و مجهز به سیستم مسیریابی، نمایشگر لمسی و همچنین دوربین‌های ۳۶۰ درجه هشدار برخورد به موانع است. طبق اعلام شرکت دوبوک موتورز این خودرو ۴ سرنشینه است و در طراحی آن راحتی افراد قد بلند و سنگین وزن نیز در نظر گرفته شده است. 

دوبوک مدعی است که خودروی Toahawk سریعترین خودروی الکتریکی دنیا تاکنون است و پیشرفته‌ترین خودروی الکتریکی است که تاکنون ساخته شده. برای آشنایی بیشتر با این خودروی الکتریکی ویدیوی زیر را از دست ندهید. 

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات