تماشا کنید: نگاهی به آخرین وضعیت ساختمان جدید اپل از ویدیو ثبت شده با پهپاد

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
ساختمان جدید اپل تا پایان سال آینده‌ی میلادی تکمیل نخواهد شد، اما به لطف ویدیو‌هایی که با استفاده از پهپادها ثبت شده می‌توان در فاصله‌ی هر چند هفته‌‌ای پیشرفت پروژه‌ی ساخت این مرکز را مشاهده کرد. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به آخرین ویدیو منتشر شده از ساختمان جدید اپل داشته باشیم.
تبلیغات

 مقر جدید اپل تا اواخر سال آینده‌ی میلادی تکمیل نخواهد شد، اما فضاپیمای زمینی کاپرتینویی‌ها در حال شکل‌گیری است و انتشار ویدیو‌هایی که با استفاده از پهپادها ثبت شده دید بهتری را از میزان پیشرفت پروژه در اختیارمان قرار می‌دهد. آخرین ویدیوی منتشر شده نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توان جزئیات بیشتری را در پیشرفت پروژه مشاهده کرد.

ویدیوی مورد نظر توسط دانکن سینفیلد تهیه شده و با استفاده از آن می‌توان نگاهی نزدیک و دقیق به کارگاه ساختمانی مقر جدید اپل داشت. همانطور که مشاهده می‌کنید، ساختمان حلقوی اصلی پیشرفت خوبی را از نظر فیزیکی شاهد است. در بعضی از قسمت‌ها می‌توان به روشنی دید که هر چهار طبقه ساخته شده است. پس از اینکه فرآیند ساخت مقر اصلی پایان پذیرفت، پوششی از فلز و شیشه روی ساختمان را خواهد گرفت که این موضوع نمایی یکدست را به مقر اصلی اپل خواهد بخشید، از این‌رو است که مقر اصلی به فضاپیما تشبیه می‌شود. اپل در نظر دارد تا در قسمت احاطه شده‌ میان ساختمان مرکزی، محیطی را مملو از درختان و پوشش گیاهی به همراه نیمکت‌هایی برای استفاده‌ی کارکنانش ایجاد کند.

لینک دانلود

در ویدیوی جدید می‌توان سالن‌ کنفرانس اپل را نیز مشاهده کرد که به طور حتم برای برگزاری مراسم معرفی محصولات جدید اپل و همچنین کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تالار اپل گنجایش بیش از ۱٫۰۰۰ نفر را داشته و ورودی آن شیشه است.

همچنین باید به مرکز تحقیقات و توسعه‌ی اپل نیز اشاره کرد که بصورت جداگانه از ساختمان مرکزی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد این ساختمان مرکز انجام پروژه‌های سری اپل است که در آینده بصورت محصولاتی جدید روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبعtechnobuffalo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات