تماشا کنید: برخورد دو دستگاه هیوندای سوناتا در حضور مردم

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هیوندای از جمله‌ خودروسازان کره‌ای است که توانسته با تولید خودروهای با کیفیت و عرضه‌ی آن‌ها با قیمتی مناسب برای خود نام و نشانی در مقیاس جهانی کسب کند. اما به نظر می‌‌رسد که این شرکت در جلب اعتماد مردم کره‌ی جنوبی آن طور که باید موفق عمل نکرده است.
تبلیغات

شرکت هیوندای با یک باور غلط در بین مشتریان بومی خود مواجه است: به اعتقاد مردم کره‌ی جنوبی محصولات تولیدی این شرکت برای بازار ایالات متحده ایمن‌تر از نمونه‌های مشابه تولیدی برای بازار کره‌ی جنوبی است. به عنوان مثال مشتریان بومی این تصور را دارند که سیستم ایربگ به کار رفته در خودروهای تولید شده در آمریکا، بسیار پیشرفته‌تر از نمونه‌ی داخلی است.

به تازگی هیوندای با هدف مقابله با این باور، نمایش زنده‌ا‌ی را برپا کرده که طی آن دو خودروی سوناتا ۲.۰ توربو مدل ۲۰۱۵ با سرعت ۵۴.۴ کیلومتربرساعت در حضور مردم با یکدیگر برخورد می‌کنند. با توجه به ویدئوی منتشر شده از این نمایش، هیوندای با همکاری یکی از دانشگاه‌های کره‌ی جنوبی، یک دستگاه سوناتای آبی رنگ تولید شده در کره‌ی جنوبی را با یک دستگاه سوناتای قرمز رنگ تولید شده در آمریکا برخورد می‌دهد.

این شرکت خریداران سوناتای 30th Anniversary و تعدادی از اعضای رسانه‌‌ی داخلی را برای تماشای این نمایش دعوت کرده بود. لازم به ذکر است که خودروها به صورت خودکار با یکدیگر برخورد داده می‌شوند. در جریان نمایش از حضار در مورد خوروی برتر پرسش می‌شود و ۷۴ درصد از آن‌ها خودروی تولید شده در آمریکا را انتخاب می‌کنند. در مصاحبه‌هایی نیز که از مردم این کشور به عمل آمده، ۸۱ درصد از آنها خودروهای تولیدی در آمریکا را ایمن‌تر دانسته‌اند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا این ویدئو را تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات