تماشا کنید: Peri Dou، کاور آیفون با اسپیکرهای استریو و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
از معدود مشکلاتی که کاربران آیفون با آن دارند عمر باتری کم و نبود اسپیکرهای استریو در این گوشی هوشمند است. بنظر می‌رسد شرکت Peri راهکاری برای این مشکلات داشته باشد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت Peri به تازگی کاوری با عنوان Peri Dou برای آیفون عرضه کرده است که به همراه خود یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و یک اسپیکر استریوی قدرتمند به ارمغان می‌آورد. کاور یاد شده برای گوشی‌های آیفون ۶ و ۶پلاس و همچنین آیفون‌های جدید ۶اس و ۶اس پلاس قابل استفاده است. لازم به ذکر است که شرکت Peri در حال توسعه‌ی این کاور برای دستگاه‌های اندرویدی نیز هست.

این کاور به صورت مستقیم از طریق داک، توسط بلوتوث یا وای‌فای قابلیت اتصال به گوشی را داراست. همچنین شرکت Peri قابلیتی موسوم به Quick Link برای این کاور در نظر گرفته است. این قابلیت امکان استفاده از اسپیکرهای ۶۴ عدد کاور را به صورت همزمان از طریق وای‌فای دایرکت فراهم می‌کند.

با استفاده از کاور Peri Dou علاوه بر محافظت از آیفون خود، می‌توانید با فشار دادن تنها یک کلید به حدود ۱۵۰ درصد عمر باتری بیشتر دست یابید. ضمنا کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای این کاور نیز بسیار بالاست. در حال حاضر امکان پیش‌خرید کاور با قیمتی در حدود ۱۱۹ دلار فراهم شده است. اما پس از یک مدت محدود قیمت این کاور در خرده فروشی‌ها ۱۸۹ دلار خواهد بود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئویی را از کاور Peri Dou تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات