تماشا کنید: آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس یک ساعت زیر آب مقاومت می‌کنند

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
در سال‌های اخیر آزمایش گوشی‌های هوشمند زیر آب به یکی از موارد رایج تبدیل شده است. حال قرار دادن آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس زیر آب نشان از این دارد که این گوشی‌های‌ هوشمند می‌توانند تا یک ساعت زیر آب دوام بیاورند.
تبلیغات

قراردادن آیفون‌های جدید اپل زیر آب نشان از این دارد که این محصولات می‌توانند تا یک ساعت بدون هیچ مشکلی زیر آب به کار خود ادامه دهند. هیچ یک از آیفون‌های اپل دارای گواهی ضد آب نیستند، اما با این وجود قادرند تا یک ساعت زیر آب مقاومت کنند.

همانطور که در ویدیوی ذیل مشاهده می‌کنید، پس از آنکه آیفون‌های اپل یک ساعت درون ظرف آب قرار گرفتند، همچنان قادر به کار بدون مشکل هستند. پس از آنکه این گجت‌ها از درون آب خارج شده و خشک شدند، شاهد کارکرد صحیح جک هدفون و پورت لایتنینگ هستیم.با وجود این قابلیت، اپل از آن به‌عنوان یک ویژگی استفاده نکرده است. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی از قابلیت ضد آب بودن به عنوان یک فاکتور اصلی در بازاریابی و فروش استفاده می‌کنند.

لینک دانلود

در صورتی که گوشی آیفون شما در اثر قرار گرفتن در معرض آب دچار مشکل شود، اپل این گوشی را با یک نمونه‌ی جدیدتر تعویض نخواهد کرد؛ چراکه این مورد جزء ویژگی‌های آیفون نیست و اپل به این موضوع اشاره‌ای نکرده است.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با آیفون ۶ اس به آدرس zoomit.ir/product/apple-iphone-6s/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات