تماشا کنید: بر اساس ویدیوی اپل، آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان کنفرانس موسوم به Hey Siri ویدیویی را برای تشریح فناوری 3D Touch به نمایش گذاشت که ظرفیت باتری آیفون ۶ اس را نیز برملا کرد. ظرفیت باتری آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعت خواهد بود.
تبلیغات

اواخر ماه گذشته‌ی میلادی شایعاتی در مورد باتری آیفون ۶ اس منتشر شد که حکایت از کاشه ظرفیت باتری آیفون ۶ اس در مقایسه با آیفون ۶ داشت. حال در جریان مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل، این کمپانی ویدیویی را در تشریح فناوری 3D Touch Display منتشر کرد که در آن ظرفیت باتری نسل جدید آیفون با نمایش نمایی از باتری گوشی، مشخص شد.

همانطور که می‌توانید در تصویر نیز ببینید، ظرفیت باتری آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعت درج شده است. این موضوع گمانه‌های پیشین مطرح شده در خصوص ظرفیت باتری آیفون جدید و کاهش این ظرفیت را در مقایسه با آیفون ۶ مشخص می‌کند.

لینک دانلود

در مورد ظرفیت باتری آیفون ۶ اس پلاس، شرایط به همین ترتیب است. شایعات پیرامون این موضوع حکایت از این دارند که ظرفیت آیفون ۶ اس پلاس در مقایسه با نسل پیش به اندازه‌ی ۱۶۰ میلی آمپر ساعت کاهش  یافته و به ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعت رسیده است. البته هنوز نمی‌توان در این خصوص با قطعیت سخن گفت و برای اظهار نظر دقیق‌تر باید به انتظار کالبد شکافی این گوشی هوشمند نشست.

اپل در جریان کنفرانس خود اعلام کرده که عمر باتری نسل جدید آیفون تغییر نکرده است. کاهش حجم باتری را می‌توان به دلیل بکارگیری موتور تپتیک و استفاده از فناوری 3D Touch خواند که گویا حجم بالایی را در گوشی به خود اختصاص داده است. در مورد یکسان بودن میزان عمر باتری نیز باید دلیل آن را در بهبودهای سخت‌افزاری ایجاد شده در پردازنده و سایر ماژول‌های جدید مورد استفاده جستجو کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات