تماشا کنید: نمایش بورد اصلی و صفحه‌ی نمایش آیفون 6 اس

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از بیست روز تا زمان معرفی نسل جدید آیفون باقی مانده و از این‌رو حجم اخبار و اطلاعات منتشر شده با این گوشی هوشمند نیز افزایش یافته است. صبح امروز ویدیویی منتشر شده که نشان دهنده‌ی بورد اصلی و صفحه‌ی نمایش منتسب به آیفون 6S است.
تبلیغات

قرار دادن صفحه‌ی نمایش و بورد اصلی آیفون 6S در کنار قطعات مربوط به آیفون 6 موضوع ویدیویی است که امروز منتشر شده و اطلاعاتی را در رابطه با نسل جدید آیفون در اختیارمان گذاشته است. در این ویدیو می‌توان تراشه‌ی اصلی بکار رفته روی بورد را که احتمالا همان تراشه‌ی A9 است، به روشنی دید.  البته هنوز نمی‌توان نوشته‌‌ی A9 را روی این تراشه مشاهده کرد.

iPhone6s

به نظر می‌رسد در آیفون 6S به دلیل بهره‌گیری از مودم MDM9635M LTE متعلق به کوالکام در کنار تراشه‌ی فرستنده‌ و گیرنده‌ی WTR3925 شاهد بهبود بیش از پیش قابلیت‌ آنتن دهی خواهیم بود. ترکیب دو تراشه‌ی مورد نظر می‌تواند در ایجاد ارتباط سریع‌تر در شبکه‌های 4G LTE که از سرعت بالاتری پشتیبانی می‌کنند، تاثیرگذار باشد. هرچند در این ویدیو قابلیت فورس تاچ نشان داده نشده، اما می‌تواند یک لایه‌ی بیشتر را در مقایسه با نسل‌های پیش در پشت صفحه‌ی نمایش دید. در واقع این لایه‌ی اضافی، یک پوشش محافظ است که ماژول‌های داخلی را از فشار وارد شده در اثر لمس‌هایی که با قدرت بالاتری انجام می‌شوند، حفظ می‌کند.

لینک دانلود

انتظار می‌رود اپل نسل جدید آیفون‌های خود را طی مراسمی که قرار است ۹ سپتامبر یا ۱۸ شهریور ماه برگزار کند، معرفی نمیاد. در کنار استفاده از تراشه‌ی A9 و همچنین فناوری فورس تاچ، بهره‌گیری از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ نیز به منظور جلوگیری از خم شدن و افزای مقاومت گوشی از سایر ویژگی‌های آیفون‌های جدید است. همچنین باید به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پشت که با یک لنز ۶ المان ترکیب خواهد شد، اشاره کرد.

نظر شما در خصوص آیفون 6S و 6S پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات