تماشا کنید: تسلا ایکس برای اولین بار در حال تست رویت شد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
همه‌ی علاقمندان به دنیای خودرو می‌دانند که تسلا درصدد عرضه‌ی مدل ایکس، به‌عنوان یک شاسی بلند پس از مدل S است. حال آنکه اطلاعی در مورد فرآیند تولید این خودرو در دست نیست. ساعاتی پیش ویدئویی منتسب به این خودرو منتشر شده که نشان از آزمایش عملی آن در جاده دارد.
تبلیغات

ایلان ماسک درصدد آن است تا طیف محصولات تولیدی توسط کمپانی خود را افزایش دهد و تولید یک SUV از برنامه‌های این کمپانی است. پس از آنکه چند ماه پیش تسلا از نمونه‌ی تقویت شده‌ی مدل S پرده برداشت، حال همگان در انتظار عرضه‌ی مدل ایکس به بازار هستند. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، خودروی مورد نظر طوری رنگ‌آمیزی شده که تشخیص ان کمی سخت است، همچنین باید دور بودن فیلم‌برداری را نیز مزید بر علت خواند، اما با مقایسه‌ی المان‌های طراحی ظاهری خودروی مورد آزمایش با نمونه‌ی مفهومی معرفی شده توسط تسلا، می‌توان وجود اشتراک فراوانی را بین این دو خودرو یافت.

TeslaInt

اما براساس چه شواهدی می‌توان این خودرو را همان مدل ایکس تسلا خواند؟ همانطور که گفتیم، این خودرو بیشتر المان‌های ظاهری موجود در نسخه ی مفهومی معرفی شده را به‌همراه دارد. همچنین تصویری از این خودرو با همین پوشش در اینستاگرام منتشر شده که وجود یک دستگاه تسلا مدل S‌در پشت صحنه نیز، احتمالات را تقویت می‌کند. البته نباید نبود صدای حاصل از کار خودروهای معمولی را در این خودرو از یاد برد.

لینک دانلود

مدل ایکس تسلا، خودرویی با درهای فاکلون وینگ است که در حقیقت تاحدودی شبیه به درهای گالوینگ مرسدس SLS طراحی شده است. همان‌طور که می‌توان در این ویدئو نیز مشاهده کرد، راننده در حال تست سیستم تعلیق این خودرو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات