تماشا کنید: تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر پروژه‌ی ARA ژانویه عرضه خواهند شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
گوگل پیش‌تر اعلام کرده بود که تلفن‌های‌هوشمند پروژه‌ی Ara را اوایل سال آتی میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، علاوه بر تصدیق عرضه‌ی گوشی‌های مبتنی بر پروژه‌ی Ara در ماه ژانویه و نمایش نسل دوم در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۱۵، آخرین نمونه‌ی توسعه یافته را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

 همانطور که در ویدئو ملاحظه می‌کنید، آخرین نمونه‌ی تولید شده از تلفن‌های‌هوشمند پروژه‌ی Ara از وجود صفحه‌ی نمایش LED، باتری و پردازنده بهره می‌برد.

براساس اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود گوگل تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر پروژه‌ی ARA را ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی روانه ی بازار کند. گوگل همچنین تاسیس فروشگاه اینترنتی فروش ماژول‌های مخصوص این گوشی‌ها را که ساختاری چون گوگل‌پلی استور خواهد داشت، وعده داده است.

با توجه به راه‌اندازی فروشگاه فروش ماژول‌ مخصوص تلفن‌های‌هوشمند پروژه‌ی Ara، سایر تولیدکنندگان نیز قادر خواهند بود تا ماژول‌های تولیدی خود را در این فروشگاه به فروش برسانند.

برای مثال در صورتی که کوالکام پردزنده‌ای را در قالب ماژولی تولید کند، می‌توان با خرید آن پردازنده‌ی تلفن‌هوشمند خود را تعویض کرده و قدرت بیشتری به تلفن‌هوشمند بخشید.

دانلود ویدیو

نظر شما در خصوص تلفن‌هوشمند مبتنی بر پروژه‌ی Ara چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات