تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت 4

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ خودش به تنهایی یک ماشین بازاریابی و تبلیغات غول پیکر است که طی چند سال گذشته شاهد فعالیت‌های زیاد این کمپانی در این زمینه بوده‌ایم. برخی از تبلیغات ارائه شده توسط این شرکت جذاب و خوشایند هستند در حالی که برخی موجب جنجال... اما این ویدیوی ۴ دقیقه‌ای که به گلکسی نوت ۴ اختصاص یافته، جایگاهی در میانه‌ی این حالت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.
تبلیغات

 در این ویدیو اغلب شاهد صحبت‌های دو نفر در مورد مسائل مرتبط با گلکسی نوت و بازی با لغات برای جای دادن کلمه‌ی نوت در میان عبارات هستیم. این ویدیو در صورتی که درک مختصری از زبان انگلیسی داشته باشید جالب و سرگرم کننده خواهد بود خصوصا صحنه‌هایی نظیر ورود این دو به کافی شاپ و سفارش دادن "کاپوچینوت" که مسئول کافی شاپ با تعجب به آن‌ها نگاه می‌کند.

با توجه به ارائه‌ی آیفون 6 پلاس توسط اپل، رقابت در این حوزه اکنون شدیدتر شده و اگرچه مساله‌ی خم شدن محصول اپل بسیاری را به سمت گلکسی نوت ۴ سامسونگ سوق خواهد داد اما باز هم بخشی از بازار کره‌ای‌ها توسط اپل اشغال خواهد شد. بنابراین این بار توجه‌ بیشتری بر عملکرد فروش نوت جدید وجود دارد تا مشخص شود سامسونگ در فروش این دستگاه در مقایسه با اپل چقدر موفق خواهد بود.

دانلود ویدیو

گلکسی نوت ۴ به تازگی برای پیش‌فروش در ایالات متحده و برخی دیگر کشورها در دسترس قرار گرفته و در کره‌ی جنوبی نیز مدتی می‌شود که عرضه شده است. سامسونگ روز گذشته تمام موجودی گلکسی نوت ۴ خود را به فروش گذاشت و اکنون در حال پر کردن دوباره‌ی انبارهای خود برای پاسخگویی به تقاضای بازار است. گوشی هوشمند Galaxy Note 4 از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن خارق‌العاده‌ی 1440 در 2560 پیکسل با پنل Super AMOLED بهره می‌برد که 3 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 805 کوالکام نیز آن را همراهی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت ۴ می‌توان به فریم فلزی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و ۳/۷ مگاپیکسلی در جلو و باتری 3220 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض اشاره کرد.

قرار است عرضه‌ی جهانی گلکسی نوت ۴ از تاریخ 17 اکتبر معادل با ۲۵ مهر آغاز شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی سامسونگ طی هفته‌های آینده به اوج خود برسد و ویدیوهای بیشتری در مدح این فبلت ارائه شود. تردیدی نیست که گلکسی نوت ۴ یک دستگاه همه‌چیز تمام محسوب می‌شود اما قابل پیش بینی است که با توجه به فبلت بودن آن و صفحه‌ی 5.7 اینچی‌اش، برای همگان مجذوب کننده نباشد. اما با این حال سری گلکسی نوت از زمان معرفی در چهار سال پیش تا کنون از پرفروش‌ترین دستگاه‌های بازار بوده و با رشد بسیار مناسبی نیز روبرو بوده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید غول چهارم سامسونگ در مقابله با رقبا چه کارنامه‌ای از خود بر جای خواهد گذاشت.

نظر شما در خصوص تلاش‌های سامسونگ و موفقیت احتمالی گلکسی نوت ۴ چیست؟ آیا شما از آن دسته هستید که تصمیم به خرید این دستگاه گرفته‌اند یا همچنان گزینه‌های دیگر را برای خود منطقی‌تر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات